I en pressemeddelelse meddeler Starvie-mærket, at det bliver en officiel sponsor for sække af WPT Challenger-kredsløbet, der starter i år.

Starvie fortsætter med at arbejde i udviklingen af padel maskulin og feminin. Det allierer sig derfor med UPC (Ultimate Padel Company), der administrerer det sekundære kredsløb.

Nyt 2021 orange udfordrer WPT-logo

Ved at blive den officielle Challenger paletero sigter det 100% spanske mærke også efter større synlighed af sit brand blandt unge håbefulde af padel global.

Ifølge StarVie CEO Jorge Gómez de la Vega, ”Underskrivelsen af ​​denne aftale med Challenger er motiveret af vores ønske om at binde sig til et større sportsbegivenhedsfirma som'er UPC ”.

Desuden forklarer han, at UPC er ”Et firma, der som os arbejder, støtte til formidling af padel Professionnel kvinde og mand ".

Der er to mål for det spanske brand via dette sponsorat: på den ene side ønsker det at få større synlighed af sit brand blandt dets målgruppe; på den anden side er Starvie målrettet mod unge mennesker. Hun vil have sit brand til at røre ved sportsens håb. Det er et langsigtet initiativ.

Blandt WPT-spillere sponsoreret af Starvie finder vi: Franco Stupaczuk, Bea González, Matias Diaz, Carolina Navarro, Cecilia Reiter, Coki Nieto, María del Carmen Villalba, Jerónimo 'Momo' González, Lucas Bergamini, Javier Garrido, Javier González Barahona, Gonzalo Rubio, Christian Fuster og Ariadna Cañellas, blandt andre.

Formanden for UPC reagerede på dette nye partnerskab med Starvie: ”Det har været lang tid siden vi planlagde at samarbejde med benchmark virksomheder i verden af padel".

Han tilføjer, ”eder er intet mere tilfredsstillende end at kunne gøre det med samarbejde og support, som Starvie tilbyder os".

 

Kilde: Starvie

Alexis Dutour brænder for padel. Med sin uddannelse i kommunikation og markedsføring stiller han sine færdigheder til tjeneste for padel at tilbyde os artikler, der altid er meget interessante.