Vi fortalte dig for nylig om store ændringer, der kommer til SPASH, herunder en navneændring: NGTV bliver SPASH! Vi begyndte også at tale med dig om de forskellige emner, som virksomheden havde til hensigt at arbejde med i de kommende måneder, og blandt dem var accelerationen af ​​sponsormodellen!

5 timers brug om dagen i gennemsnit: det er forskellen!

For at sponsorere skal du have materialer til at sponsorere. Efter 7 år med løbende at forbedre spiloplevelsen for at nå det stadie "1 klik og det virker", SPASH bemærker brugshastigheden af ​​sine teknologier som en brugeroplevelsessucces. Det er godt og vel, men hvad er meningen?

Det er mekanisk! 5 timers brug om dagen per plot, det er 10 20-sekunders klip om ugen som går på sociale netværk med logoer fra vores kunder og snart deres sponsorer og vores! Mærkerne, sponsorer af SPASH, nyder godt af en CPM (pris pr. 1000) blandt de laveste på markedet takket være overfloden af ​​indhold, der deles på sociale netværk.

Og hvad ændrer det? Det ændrer alt! SPASH bliver rentabelt for vores kunder fra dag ét i 40 % af tilfældene og dette fortsætter med at stige, efterhånden som andelen af ​​sponsorater bliver massiv!

Ved, hvordan du taler med brands og giv dem nye former for synlighedskanaler!

Brands får stadig sværere ved at gøre sig synlige på en differentierende måde!

Steder ser alle ens ud, og det er på tide, at de finder nye, mere effektive synlighedskanaler. Dette er området, som SPASH har udforsket 100% i to år, og det er med denne logik, at de har skabt et helt unikt tilbud! Takket være deres AI, vil de være i stand til at integrere sponsorlogoer i partnerbilleder eller videoer flydende uden at forstyrre spilleroplevelsen.

SPASH-kunder har nu adgang til disse sponsorintegrationstjenester via deres administratorrum uafhængigt af forskellige sponsorlogoer og til gratis brug i løbet af de næste 3 måneder, uanset om de er på deres grænseflader eller endda på deres forskellige træningssessioner. En nyhed, der allerede har mødt en entusiastisk velkomst fra klubberne, som ser dette som en måde at tilbyde endnu mere synlighed til deres sponsorer og derfor øge deres rentabilitet!

Men det er ikke alt! SPASH-holdene er også i gang med at teste et nyt produkt: SPASH TV. På papiret, et simpelt TV placeret på steder af passage, men i virkeligheden en ekstra mulighed for deres kunder til at styre deres forretning (visning af tidsplanen, begivenhedsfremme osv.) mens tilbyder yderligere synlighedshåndtag til deres sponsorer!

Deling af indtægtskilder som en vigtig succesfaktor 

Som du vil have forstået, vil målet for SPASH sigte mod at tilbyde brands en unik mulighed for kommunikere til en målgruppe mens du har en positiv indflydelse på den lokale økonomi. Brug af kriterier som alder, geografisk område eller endda den dyrkede sport. For det andet vil virksomheden, ligesom partnerskabet med Betway, bruge sine kunders synlighedshåndtag (online, onsite osv.) i bytte for en indtægtsdeling, nok til at hjælpe dem endnu mere i deres aktivitet.  

SPASH er overbevist om, at denne nye økonomiske model vil tilføre betydelig merværdi til sine teknologier, styrke den sportslige oplevelse, fremme gensidigt fordelagtige partnerskaber og samtidig have en positiv indvirkning på den lokale økonomi. Nok til yderligere at styrke sin position som reference inden for sportsvideoteknologier.

Er du et brand og vil du vide mere? Kontakt dem gerne!

Mail: pierre.peguet@ngtvexperience.com

Tel: 06-42-08-46-13

Og i mellemtiden, hvis du ikke vil gå glip af nogen af ​​virksomhedens nyheder, så tøv ikke med at besøge hjemmesiden og deres forskellige sider: Facebook, Instagram & Linkedin.

Frank Binisti

Franck Binisti opdager padel på Club des Pyramides i 2009 i Paris-regionen. Siden padel er en del af hans liv. Du ser ofte ham turnere i Frankrig for at dække de største begivenheder i padel français.