Nox padel overstiger et tal, der aldrig er kendt for mærker af padel. 100 fans, dette er tallet, der nås for det eneste sociale netværk Instagram.

Det var aldrig et mål i sig selv, men nyheden er så vigtig, at den fortjener at blive fremhævet. Nox, mærket Tapia, Lamperti og Alayeto-tvillingerne, interesserer, tiltrækker og bevarer Instagram-fans.

Til denne begivenhed og for at takke alle disse mennesker varmt beslutter brandet at tilbyde udstyr. Så hvis du endnu ikke har abonneret på Noxs Instagram-side, Det er her, det sker.

Sociale netværk: det nødvendige trin

Vi ved alle sammen, at det at være aktiv på sociale netværk i dag giver dig mulighed for at have synlighed hos entusiaster og derfor fremtidige kunder. Nox ved det godt og overstiger, alle sociale netværk kombineret, 250 abonnenter! En utrolig figur, der fortsætter med at stige, fordi Nox forbliver en sponsor af World Padel Tour, og også fordi Nox udvider sit handlingsområde ved at oprette en Tik Tok-konto.

Tik Tok er ikke kun for teenagere. Ifølge en undersøgelse er 60% af Tik Tok-brugere i Spanien mennesker over 25 år.

Så hvis du kan lide Nox og de mange franchise-spillere, skal du abonnere, like, dele og kommentere.

Miguel Lamperti tilbyder sin T-shirt

Agustín Tapia tilbyder sin underskrevne T-shirt

Instagram: @noxpadel
Facebook: @noxpadel
Twitter: @noxpadel
TikTok: @noxpadel

Julien bondia

Julien Bondia er lærer i padel på Tenerife (Spanien). Klummeskribent og rådgiver, han hjælper dig med at spille bedre gennem hans tutorials og taktiske/tekniske artikler padel.