My Center rekrutterer en centerleder til en af ​​sine klubber i Montpellier.

Præsentation af virksomheden:

My Center, en SARL tilgængelig i "Sportsklub" til fritidspraksis, i et "akademi" til ledelse og træning af spillere på det franske hold (nr. 1 i Frankrig i træning af 10-12-årige) og i et "træningscenter" beregnet til tennislærere, der er registreret for "Træning Padel” for at opnå DE (State Diploma).

mit center padel

Dine missioner:

Centerlederen er ansvarlig for klubbens strategiske og operationelle funktioner, og sikrer udviklingen af ​​strukturen.

Du er ansvarlig for at styre, administrere og kontrollere alle klubbens opgaver: administration, personale, organisation, økonomi. Din rolle kræver en vis alsidighed.

Hovedopgaver (administrative og sekretæropgaver):

  • Kommerciel udvikling og promovering af klubben til en mangfoldig kundekreds: enkeltpersoner, virksomheder, officielle organer mv.
  • Synergi mellem administration, ledelse, sport og udviklingsfunktioner.
  • Deltagelse i udvikling, overvågning og styring af budgetter (tilbud).
  • Overvågning af fakturaer, betalinger og rykkere.
  • Oprettelse og opdatering af databaser (kunder/prospects).
  • Pro-shop management: lagerstyring, salg.
  • Personaleledelse (planlægning, rekruttering).
  • Styring af klubbens økonomi i tæt samarbejde med økonomidirektøren.
  • Fremme af et godt billede af padel, tennis og klub.
  • Ledelse og ledelse af de forskellige interessenter i klubben (lærere, arbejds-studiestuderende, eksterne interessenter).
  • Overholdelse af klubbens politik og regler.
  • Håndtering af kunde- og eksterne samarbejdsrelationer.

Arrangement af arrangementer:

  • Design og tilrettelæggelse af aktiviteter, events og konkurrencer.
  • Ledelse af organisationen, foregribelse og overvågning af den logistik, der er nødvendig for at afvikle begivenheder, anmodninger om administrative tilladelser, når det er nødvendigt.
  • Håndtering af privatiseringer, invitationer og registreringer evt.

Klubbens ledelse omfatter:

  • Fysisk og telefonisk modtagelse af kunder, styring og optimering af reservationer, barbetjening, klubhusstyring og afhentning.
  • Sikrer korrekt vedligeholdelse og præsentation af rum dedikeret til padel (omklædningsrum, klubhus, legeplads, pro-shop).

Nødvendige færdigheder:

  • Bac+3/Bac+5 træning i administrationsledelse, ledelse af sportsorganisationer eller Sports Events.
  • Dynamiske, selvstændighed, evne til at styre og opsætte projekter, gode samarbejdsevner og evne til dialog med alle interessenter.
  • Lydhørhed, evne til at organisere og tilpasse sig.
  • Organisatoriske evner, teamwork, proaktivitet, håndtering af stress og uforudsete hændelser.
  • Viden om padel obligatorisk.
  • Værdsat: erfaring med ledelse, viden om sportssektoren.
  • Skrivefærdigheder og god stavningsevne.

Hvornår og kontakt

Start dato : Sommer 2024
Vederlag : Ifølge profil
Arbejdsplads : Omkring Montpellier
Horaires : Fleksibel

For at ansøge skal du sende dit CV og følgebrev til mycenterholding@gmail.com