BULLPADEL er stolt over at kunne meddele, at hun er blevet "det 1. mærke på salg i Spanien og Europa“. Hvis det er meget svært at have klare tal om dette emne og med sikkerhed sige, at et mærke sælger mere end et andet, er det indlysende, at BULLPADEL indtager en stadig vigtigere plads i det europæiske landskab. Efterforskning.

"En af nøglerne: Kommunikation og vores spillere"

Det har i alt 33 spillere på højt niveau sponsoreret af brandet.

Tilstedeværelsen af ​​disse spillere har været med til at booste brandet som Maxime Sanchez og Paquito Navorro, der er sponsoreret af BullPadel. De er faktisk en del af verdens top 5 og har et stærkt image inden for denne sport. Derudover leder brandet sponsorater internationalt, mens det rekrutterer unge spillere på højt niveau.

Samlingerne er helt dedikerede og derefter oprettet i disse spilleres navn for at styrke mærkets image. Derudover er ketsjernes egenskaber skabt, så de svarer til professionelle spillere. I tilfældet med Paquito Navarro har de deres eget materiale, som han vælger fra alle de nuværende serier af BullPadel. Takket være dem og deres intensive brug af produkterne deltager de i den løbende forbedring og co-design af fremtidige sortimenter.

Mærket forsøger at rekruttere så mange spillere som muligt, på det seneste var det Alizé Cornet, der sluttede sig til Bull-holdet padel som ambassadør.

Rekrutteringen af ​​tennisspilleren er meget smart fra mærkets side, fordi den rene klub padel omtalt som ånd padel baseret i Lyon, blev investeret af ambassadøren såvel som hendes bror Sébastien Cornet.

Da spilleren er en integreret del af brandet, vil hun være i stand til at promovere det med denne klub.

BullPadel tøv ikke med at lave videoer med deres ambassadører for at synliggøre produkterne og gøre dem kendte.

Udvikling gennem klubber:

Mærket fokuserer også på klubudvikling. For nylig har Frederic Gardet (manager for Bull padel i Frankrig) samt Julien Chardon undersøger klubben af padel riviera Mougins på den franske riviera. De handlinger, de sætter i gang, er på catering, træning med en træner, der skal tage sig af skolen af padel, endelig gruppe- og individuelle lektioner, der vil blive givet til voksne.

En række produkter:

På den anden side har brandet betydelig knowhow og fokuserer sit udvalg af ketchere mere på erfarne spillere med tekniske ketchere og et ret skarpt design.

Deres 2018-produktlinje, der hovedsageligt består af den kraftorienterede Hack- og Vertex-model, er blevet omarbejdet til den høje ende for at målrette mod endnu flere spillere med andre kontrolorienterede spilspecifikationer, deraf deres 2 nye produkter, Hack-kontrollen og Vertex-kontrollen. På trods af det tekniske ved deres ketsjer, BullPadel tilbyder produkter, der er behagelige og behagelige at spille i henhold til brugerfeedback.

Skab synlighed gennem udstillingskampe

BullPadel arbejder på sin berømmelse takket være udstillingskampe, som de laver fra tid til anden på visse klubber. Dette er tilfældet for Chingoto og Tello hos Esprit padel der udførte demonstrationer for at tiltrække folk til praksis.

Partnerskaber, en vektor i brandimage

Bull padel giver synlighed takket være adskillige partnerskaber såsom French Open i Toulouse samt i klubber, hvor de tilbyder underholdning.

De er også til stede på store internationale kredsløb som f.eks world padel tour, teknisk partner og den officielle bold i Europa Cup af padel klubber: Euroen padel kop. Mærket er også partner med det spanske forbund.

 De har sat en stand op i turneringen for at præsentere deres samling, testketsjere er også tilgængelige.

Tilvejebringelse af et udstillingssted:

For nylig har mærket udviklet en digital grænseflade, hvor den tilbyder sine forskellige produktanvendelser, som er sko, ketchere, tekstiler, tilbehør. Derudover forbliver det meget eksplicit om alle de teknologier, der bruges til alle typer udstyr. Takket være deres side kan vi spore hele historien godt og forstå, hvor mærket kommer fra.

Formålet med BullPadel er at fremhæve en anden måde at skabe synlighed og finde nye kontakter.

Alexandre cifuentes

Alexandre Cifuentes studerer økonomi. Han besluttede at gribe ind i virksomheden padel og på sportsmarkedet generelt. Det giver os mulighed for at vide om padel i sin helhed.