I alt Padel er et websted 100% dedikeret til padel som har oplevet eksponentiel vækst siden idriftsættelsen i april 2022.

I anledning af sidste masterfinale i historien af WPT i Barcelona Simon Balles, køber af ketchere, tasker og tilbehør padel af i alt Padel, ser tilbage på Totals udvidelse Padelved Franck Binistis mikrofon.

Fødslen af ​​Total Padel

I alt Padel, det er et mærke, der tilhører samme gruppe som Tennis Warehouse. Dybest set var der et par stykker af os fra Tennis Warehouse, som var sde-fans padel, at lege. Så vi pressede mere og mere på for at få et afsnit padel, først på Tennis Warehouse hjemmeside.

I 2018 tilføjede vi denne lille sektion, men den var ikke særlig synlig, og vi havde heller ikke et meget bredt udvalg. Men vi så straks vores kunders entusiasme for denne sport. To år senere besluttede vi at sætte nogen 100 % dedikeret til padel. siden da, sporten har fået synlighed. Først på Tennis Warehouse Europe, med en meget mere synlig fane, derefter en pænere sektion med hensyn til navigation og frem for alt et meget bredere udvalg.

Med eksplosionen af padel, så vi, at efterspørgslen var meget høj. Og på et tidspunkt blev det oplagt at skabe et websted 100 % dedikeret til padel. Så, i april 2022 besluttede vi at oprette Total Padel. Vi har dog stadig fanen på Tennis Warehouse, fordi det er vigtigt for os også at beholde det der.

Overgangen fra Tennislager til Total Padel

For nu I alt Padel har endnu ikke overgået Tennis Warehouse i antallet af salg. Det er et mål, vi har det ret godt med tennisspillerne. Det er rigtigt, at når jeg ser tennisfigurerne, er det et godt mål. Bagefter er forskellen stadig så stor for os.

På den anden side faneomsætning padel på Tennis Warehouse blev stort set overgået af Total Padel. Overførslen gik godt, især da vi på Tennis Warehouse har fanen Total Padel på startsiden for at omdirigere vores kunder, der ønsker at se padel.

40 til 45 % af omsætningen for Frankrig og Italien

Vækst afhænger af, hvor du starter. Vi startede padel i 2018. Som følge heraf det voksede stadig meget hurtigt. Men sammenlignet med nogle konkurrenter, vi forbliver på tal, der ikke er vigtige nok for mig.

Udvoksningerne er smukke, formåede vi at nå vores 2023-mål og endda overgå dem en smule. Vi er meget tilfredse, men vi ved også, at vejen er lang. Vi vil fortsætte med at sætte høje mål, fordi vi elsker udfordringer.

I forhold til sidste år vil vi gøre mellem +60 og +70 %. Det er som sagt meget markante vækster, men det kommer helt an på, hvor man starter. Vi startede fra bunden, på vores side. NU, målet for næste år er at have samme vækst som i år.

Det er altid kompliceret at tale tal, men på Total Padel, slutter vi året af med en omsætning mellem 2 millioner og 2.5 millioner. Den Frankrig og Italien repræsenterer 40-45 % af denne omsætning.

Ønsket om at internationalisere

I alt Padel, det er slet ikke fransk som udgangspunkt. Vi er i Tyskland, på grænsen, ikke særlig langt fra Strasbourg. I dag, vi fokuserer på hele Europa, ikke kun Frankrig. DET padel vokser næsten overalt og der er nogle lande, som vi ikke kan ignorere, som f.eks. Italien.

Hver måned har vi Frankrig og Italien, som er i lidt af en duel om førstepladsen i salg. Det er de to vigtigste lande i øjeblikket. Men da markedsandelen er 2 til 3 gange mindre vigtig i Frankrig end i Italien, er det i Frankrig, vi står stærkere.

Målet, det handler stadig om at få synlighed i Italien. Vi har siden, som er oversat til italiensk. Vi vil deltage i Padel Trend Expo i Milano. Vi lavede også en anden udstilling, tidligere på året, i Rom. Det sker lidt efter lidt, men det er ting, der tager tid.

Gwenaelle Souyri

Det var hans bror, der en dag fortalte ham, at han skulle følge med ham på en bane. padel, siden da har Gwenaëlle aldrig forladt retten. Undtagen når det kommer til at gå til at se udsendelsen af Padel Magazine, World Padel Tour… eller Premier Padel…eller de franske mesterskaber. Kort sagt, hun er fan af denne sport.