Pierre Lagrolet og Romain Germain, grundlæggerne af Joko Padel, platform for vedligeholdelse og vedligeholdelse af sportspladser padel, giv os et interview, hvor de vender tilbage til fødslen af ​​dette projekt.

Fra tennis til padel

”Vi er to tidligere kolleger, som begge brænder for ketsjersport.

Vi arbejdede i tre år i samme boks i Paris, og vi har altid holdt denne kontakt, ikke kun ved venskab, men også ved denne deling af sportens værdier.

Rock: "Oprindeligt fra Bayonne og passioneret omkring ketchersport siden min yngste alder, var det i Paris, jeg blev passioneret omkring Padel.

Efter at have integreret padel i mit daglige liv og deler mange dele med Romain er det sammen, at vi har tænkt over behovet for en service som Joko Padel for klubber".

romersk: "Jeg er hjemmehørende i Côte d'Azur i Saint-Tropez-bugten. Jeg arbejdede ret tidligt med turisme på kysten, i udlandet og i forskellige virksomheder, inklusive den i Paris, hvor jeg krydsede veje med Pierre.

Tennisspiller siden min yngste alder, var jeg i stand til at drage fordel af padel at genoptage konkurrencen og møde mange andre entusiaster.”

joko padel Pierre Lagrolet og Romain Germain

Alt for ofte bliver pisterne ikke vedligeholdt

"Ved at spille i forskellige komplekser i Paris og se på pisternes tilstand, tænkte vi direkte på at lancere en service omkring vedligeholdelse og vedligeholdelse af padel.

Efter at have lavet adskillige interviews med klubledere fra padel, følte vi en reel interesse for et nøglefærdigt tilbud til klubber. Alt for ofte bliver det gjort dårligt, eller det er gjort af klubbens personale, som samtidig skal styre receptionen.

Så det skulle være nemt for klubberne og gavnligt for spillerne. For at gøre dette giver vores intuitive platform klubber mulighed for øjeblikkeligt at finde specialister til at vedligeholde deres padel".

En service, der imødekommer efterspørgslen fra klubber og spillere

”Vi tilbyder alt relateret til kvaliteten af ​​skiløjper. padel klubber, dvs.:

  • Fuld vinduespudsning
  • levering af sand
  • Fordeling og dekompaktering af sandet
  • Vedligeholdelse af strukturen (skræddersyet diagnose)
  • Rensning af aflejringer (fnug fra bolde eller andet) "

En variabel frekvens

"Idéen var at tilpasse sig den enkelte klubs behov.

Men med vores feedback bemærker vi en interesse for regelmæssig vedligeholdelse af pisterne: en gang om måneden, en gang i kvartalet ou to gange om året (mere for sæsonbestemte virksomheder med et felt af padel). ”

Egnet udstyr

"Vores teams består af to eller flere professionelle afhængigt af kompleksernes størrelse. De griber ind uden for myldretiden for ikke at forstyrre spillernes travle tidsplaner.

Vi har også alt det nødvendige udstyr til at udføre opgaverne (maskiner, støvsugere og mange andre).

Et af vores ønsker er at være sammen med klubledere ved regelmæssigt at vedligeholde deres komplekser, men ikke kun...

Vi kan også gribe ind til tiden alt efter behov, begivenheder eller til test.

Til rengøring af en mark af padel, vil alt afhænge af de pågældende pisters tilstand, men frem for alt af kundens behov. “

Skab tillid og bevis interviewets interesse

" Reaktivitet, professionalisme et Confiance er kodeordene hos Joko Padel.

Confiance. Vi vil klart gå videre end blot at rense sporene. Vi ønsker at skabe en reel forståelse og skabe tillid til lederen.

Vi er her for at du udelukkende skal fokusere på din virksomhed, vi tager os af resten.

Reaktivitet. Platformen giver klubberne mulighed for hurtigt at finde det, de leder efter. Flere og flere centre vil blive oprettet, og kun de bedst vedligeholdte bliver tilbage.

professionalisme. Vi ønsker ikke at eksistere for at eksistere.

Vi udvælger og træner alle de mennesker, der vil komme til jeres klubber. Intet er overladt til tilfældighederne, og derfor bliver vi altid anbefalet af vores kunder. “

Eleonore Coulibaly

Sikke en fornøjelse at være journalist midt i padel, en attraktiv voksende sport. Jeg håber du nyder det tilbudte indhold. Vi ses måske snart på pisterne!