Virksomheden har specialiseret sig i sportsteknologier, NGTV -oplevelse, er ved at tage hul på en spændende periode med transformation og innovation. Andet kvartal i år ser lovende ud med store ændringer, der vil redefinere virksomhedens landskab og styrke dens position inden for sportsteknologier. Her er en oversigt over de store projekter, der venter på NGTV Experience!

En ny strategi og en ny brandidentitet

Ændringen af ​​mærkenavn er et af de vigtigste aspekter af denne udvikling. Som en del af sin markedsrepositioneringsstrategi vil NGTV Experience vedtage en ny identitet, mere i tråd med sin fremtidsvision og sine ambitioner.

Ce rebranding repræsenterer meget mere end blot et navneskifte, det er en stærk hensigtserklæring, der understreger udviklingen af ​​NGTV Experience i retning af en ny strategi, der vil sigte mod at have endnu mere indflydelse på sportsøkonomien ved at hjælpe klubber og sportscentre i deres daglige liv.

Lanceringen af ​​NGTV GLASS 2.0

Udover navneskiftet har NGTV Experience forberedt lanceringen af ​​et nyt produkt, der allerede nu skaber en masse begejstring blandt kunderne. Denne nye tilføjelse lover at forbedre den allerede fordybende oplevelse, der tilbydes af NGTV Glass, virksomhedens flagskibsprodukt.

Ud over at være meget nemmere at installere, altid i denne logik med at gøre NGTV-serierne selvinstallerende af kunden, kan NGTV-glasset nu bruges på begge sider af marken. Denne ændring vil forbedre brugeroplevelsen markant med tilføjelsen af ​​nye grænseflader dedikeret til ketchersport...

Omarbejdede og bedre designet grænseflader

Som nævnt ovenfor har NGTV Experience arbejdet på nye grænseflader dedikeret til ketchersport: padel, tennis…, sportsgrene, som nu får ret til skræddersyede oplevelser.

Spillere vil have adgang til alle systemets funktioner (start, scoring, buzz osv.) på en meget mere intuitiv måde! Vi vil også bemærke ankomsten af ​​en ny funktion kaldet Socialt panel. Ud over "Buzz"-funktionaliteten, vil spillere nu være i stand til at sende deres højdepunkter direkte fra berøringsskærmen til lederen af ​​centret, træneren, til en konkurrence... via dedikerede knapper, der kan konfigureres af centret eller klubben fra deres plads. Admin. Nok til yderligere at styrke brugeroplevelsen og animere dette fællesskab af atleter!

Men det er ikke alt, for NGTV har benyttet lejligheden til at tilføje et sæt lokationer, der vil være dedikeret til sponsorering, et nøgleelement i virksomhedens strategi i morgen. Vi vender snart tilbage til dette emne med en specifik artikel!

En fremtid rig på perspektiv

Andet kvartal ser derfor lovende ud for NGTV Experience med sit navneskifte, sit nye produkt og sine nye grænseflader. På den anden side, hvad angår præsentationen af ​​den nye strategi og det nye navn, må vi stadig vente siden annonceringen vil være medio september!

I mellemtiden, hvis du ikke vil gå glip af nogen af ​​virksomhedens nyheder, så tøv ikke med at gå til websted og de forskellige sider: Facebook, Instagram & Linkedin.

Tags