My Center rekrutterer en centerleder til en af sine klubber i Montpellier.
Præsentation af virksomheden:
My Center, en SARL tilgængelig i "Sportsklub" til fritidspraksis, i et "akademi" til ledelse og træning af spillere på det franske hold (nr. 1 i Frankrig i træning af 10-12-årige) og i et "træningscenter" beregnet til tennislærere, der er registreret for "Træning Padel” for at opnå DE (State Diploma).

Dine missioner:
Centerlederen er ansvarlig for klubbens strategiske og operationelle funktioner, og sikrer udviklingen af strukturen.
Du er ansvarlig for at styre, administrere og kontrollere alle klubbens opgaver: administration, personale, organisation, økonomi. Din rolle kræver en vis alsidighed.
Hovedopgaver (administrative og sekretæropgaver):
- Kommerciel udvikling og promovering af klubben til en mangfoldig kundekreds: enkeltpersoner, virksomheder, officielle organer mv.
- Synergi mellem administration, ledelse, sport og udviklingsfunktioner.
- Deltagelse i udvikling, overvågning og styring af budgetter (tilbud).
- Overvågning af fakturaer, betalinger og rykkere.
- Oprettelse og opdatering af databaser (kunder/prospects).
- Pro-shop management: lagerstyring, salg.
- Personaleledelse (planlægning, rekruttering).
- Styring af klubbens økonomi i tæt samarbejde med økonomidirektøren.
- Fremme af et godt image af padel, tennis og klubben.
- Ledelse og ledelse af de forskellige interessenter i klubben (lærere, arbejds-studiestuderende, eksterne interessenter).
- Overholdelse af klubbens politik og regler.
- Håndtering af kunde- og eksterne samarbejdsrelationer.
Arrangement af arrangementer:
- Design og tilrettelæggelse af aktiviteter, events og konkurrencer.
- Ledelse af organisationen, foregribelse og overvågning af den logistik, der er nødvendig for at afvikle begivenheder, anmodninger om administrative tilladelser, når det er nødvendigt.
- Håndtering af privatiseringer, invitationer og registreringer evt.
Klubbens ledelse omfatter:
- Fysisk og telefonisk modtagelse af kunder, styring og optimering af reservationer, barbetjening, klubhusstyring og afhentning.
- Sikrer korrekt vedligeholdelse og præsentation af områder dedikeret til padel (omklædningsrum, klubhus, spilleområde, pro-shop).
Nødvendige færdigheder:
- Bac+3/Bac+5 træning i administrationsledelse, ledelse af sportsorganisationer eller Sports Events.
- Dynamiske, selvstændighed, evne til at styre og opsætte projekter, gode samarbejdsevner og evne til dialog med alle interessenter.
- Lydhørhed, evne til at organisere og tilpasse sig.
- Organisatoriske evner, teamwork, proaktivitet, håndtering af stress og uforudsete hændelser.
- Kendskab til padel obligatorisk.
- Værdsat: erfaring med ledelse, viden om sportssektoren.
- Skrivefærdigheder og god stavningsevne.
Hvornår og kontakt
Start dato : Sommer 2024
Vederlag : Ifølge profil
Arbejdsplads : Omkring Montpellier
Horaires : Fleksibel
For at ansøge skal du sende dit CV og følgebrev til mycenterholding@gmail.com
