Efter at have præsenteret sin køreplan for 2024 for os under en enestående webinar, sidste 23. februar, Doinsport fortsætter med at gøre et stort sprøjt i verden af klubsoftware. padel i starten af 2024.
Som en påmindelse, Doinsport arbejder til daglig med klubber padel den mest kendte siden 2018 (Big Padel, Padel Horizon, Padel Arena, Alt i Padel, Grenoble Padel, Syd Padel, Mouratoglou Country Club, TC La Chataigneraie…). Virksomheden er baseret i Marseille og har i sine rækker 20 personer, heraf 10 it-udviklere til løbende at udvikle løsningen.
De foreslår en komplet løsning at optimere ledelsen af en klub:
- Managementsoftware (reservationer, medlemmer, abonnementer, kreditter, rapporter).
- White label-afspillerapplikation (reservation, søg efter partnere).
- LNE standardiseret kasseapparat.
- Adgangskontrol og belysning til autonome områder (kode, RFID, QR-kode).
- Ledelse af trænere, gruppetimer og akademi.
Et meget dynamisk første kvartal
Doinsport har oplevet en meget stærk vækst i starten af 2024. Faktisk dets grundlægger og kommerciel direktør Nicolas Cassignol vidner: "Siden 1. januar har vi tegnet mere end 40 nye klubber padel. Vi mærker virkelig eksplosionen af markedet på daglig basis. Flere og flere projekter bliver etableret over hele Frankrig, og vi er naturligvis glade for at se dette."
Faktisk padel oplever blændende vækst i Frankrig. Ifølge flere kilder (Padelonomics, FFT), er disse allerede 150 nye marker skal bygges i 2024.
Blandt disse nye kunder kan vi f.eks. nævne Padel Ground i Lescar, Stadion i Caen, PadelMax i Saint-Lo, PadelLejr i Achères, Padel 95 i Pontoise, La Bulle Padel Klub i Tours. Det kommer styrke Doinsports allerede veletablerede tilstedeværelse i Frankrig som det fremgår af kundekortet nedenfor:
Vægt på kundeservice
I et år har Doinsport oprettet en supporttjeneste tre fuldtidspersoner for at reagere så hurtigt og effektivt som muligt på de forskellige henvendelser fra klubberne.
Denne ændring er meget værdsat af kunder, som det fremgår af CES-undersøgelsen (Customer Effort Score). Sidstnævnte måler den lethed, hvormed kunder var i stand til at opnå et tilfredsstillende svar på deres anmodning efter at have interageret med support.
Ud af 100 kunder efter at have svaret direkte på dette spørgsmål siden 1. januar 2024, opnået støtte en vurdering på 6,4/7.
Du kan anmode om dem support@doinsport.com eller på hotline kl 0413944380.
Jeg spiller i flere klubber ved hjælp af denne app (afdeling 06). Jeg finder kvaliteten beklagelig. Jeg kom flere gange tilbage til klubben, hvor jeg tog min licens, som fortalte mig, at de havde givet det videre, men ingen fremskridt.
Tab af data under en migrering, manglende notifikationer, aflysninger der er dårligt taget i betragtning, grundlæggende funktionaliteter mangler. Klubsiden ville jeg ikke vide, men brugersiden er oplevelsen meget skuffende