Efter at have præsenteret sin køreplan for 2024 for os under en enestående webinar, sidste 23. februar, Doinsport fortsætter med at gøre et stort sprøjt i verden af ​​klubsoftware. padel i starten af ​​2024.

Som en påmindelse, Doinsport arbejder til daglig med klubber padel den mest kendte siden 2018 (Big Padel, Padel Horizon, Padel Arena, Alt i Padel, Grenoble Padel, Syd Padel, Mouratoglou Country Club, TC La Chataigneraie…). Virksomheden er baseret i Marseille og har i sine rækker 20 personer, heraf 10 it-udviklere til løbende at udvikle løsningen.

De foreslår en komplet løsning at optimere ledelsen af ​​en klub:

  • Managementsoftware (reservationer, medlemmer, abonnementer, kreditter, rapporter).
  • White label-afspillerapplikation (reservation, søg efter partnere).
  • LNE standardiseret kasseapparat.
  • Adgangskontrol og belysning til autonome områder (kode, RFID, QR-kode).
  • Ledelse af trænere, gruppetimer og akademi.

Et meget dynamisk første kvartal

Doinsport har oplevet en meget stærk vækst i starten af ​​2024. Faktisk dets grundlægger og kommerciel direktør Nicolas Cassignol vidner: "Siden 1. januar har vi tegnet mere end 40 nye klubber padel. Vi mærker virkelig eksplosionen af ​​markedet på daglig basis. Flere og flere projekter bliver etableret over hele Frankrig, og vi er naturligvis glade for at se dette."

Faktisk padel oplever blændende vækst i Frankrig. Ifølge flere kilder (Padelonomics, FFT), er disse allerede 150 nye marker skal bygges i 2024.

Blandt disse nye kunder kan vi f.eks. nævne Padel Ground i Lescar, Stadion i Caen, PadelMax i Saint-Lo, PadelLejr i Achères, Padel 95 i Pontoise, La Bulle Padel Klub i Tours. Det kommer styrke Doinsports allerede veletablerede tilstedeværelse i Frankrig som det fremgår af kundekortet nedenfor: 

DoinSport i Frankrig

Vægt på kundeservice

I et år har Doinsport oprettet en supporttjeneste tre fuldtidspersoner for at reagere så hurtigt og effektivt som muligt på de forskellige henvendelser fra klubberne.

Denne ændring er meget værdsat af kunder, som det fremgår af CES-undersøgelsen (Customer Effort Score). Sidstnævnte måler den lethed, hvormed kunder var i stand til at opnå et tilfredsstillende svar på deres anmodning efter at have interageret med support.

Ud af 100 kunder efter at have svaret direkte på dette spørgsmål siden 1. januar 2024, opnået støtte en vurdering på 6,4/7.

DoinSport kundeservicevurdering

Du kan anmode om dem support@doinsport.com eller på hotline kl 0413944380.