Antoine Sarroste, salgsdirektør hos Bullpadel, taler om transformationer og eksponentiel vækst af virksomheden i de seneste år, med en "game-changing" overraskelse for 2024.

Kommentar Bullpadel har det udviklet sig i Frankrig for nylig?

Antoine Sarroste (AS): Vi oprettede et fransk datterselskab for mere end 3 år siden. Vi var to sælgere i starten, men vi bliver snart et team på fire. På grund af virksomhedens massive udvikling var en reorganisering nødvendig, og det er det, vi gør i øjeblikket.

Bullpadel er et 100% brand padel.

Desuden vil jeg gerne meddele, at vi søger en salgsrepræsentant for Nordfrankrig, som også vil være ansvarlig for at administrere det sydlige Belgien, primært den fransktalende del.

Du nævnte betydelig vækst. Kan du fortælle os mere om dette?

AS: Ja, absolut. De sidste tre år har været utrolige. Vi formåede at firdoble vores omsætning, hvilket naturligvis betyder, at vi skal øge vores arbejdsstyrke.

Bullpadel er også anerkendt for sine innovative produkter. Kan du fortælle os om de ketsjere, du tilbød mennesket Padel Åben?

AS: Til turneringen tilbød vi to nye ketsjere. Til kvinder introducerede vi Elite, en let, dråbeformet hybridketsjer, der er den perfekte blanding af kraft og kontrol. Ketsjeren er lavet af kulfiber og glas, hvilket giver den stor fleksibilitet.

Du har også en bestseller, ikke?

AS: Ja, det er Vertex, en diamantformet ketsjer, ideel til spillere, der leder efter kraft. Hun er særligt værdsat af Juan Tello. Derudover spiller Martin Di Nenno med Vertex Confort, en fuld carbon ketsjer, der byder på en masse reaktivitet.

Martin Di Nenno

Du samarbejdede for nylig med Vibram for at forbedre dit skosortiment, ikke?

AS: Det er sandt. Vi har altid været stærke inden for ketsjer, tøj og tasker, men vi vidste, at vi stadig kunne forbedre os med fodtøj. Vibram, førende inden for bjergbestigning og klatrefodtøj, har hjulpet os med at skabe en række slidstærke og ekstremt komfortable sko.

Endelig er der noget nyt i horisonten for Bullpadel ?

AS: Vi vil udgive en revolutionær ketsjer, som burde skabe opsigt. Uden at afsløre for mange detaljer, vil det være den 10. ketsjer i vores Proline-sortiment og vil repræsentere en hidtil uset innovation. Vi planlægger at lancere den i 2024, men for Padel Magazine, kunne vi rykke datoen frem til sidste kvartal af 2023. Jeg kan forsikre dig om, at vores teams arbejder hårdt på at tilbyde en ketcher, der vil revolutionere markedet. Så følg med!

Frank Binisti

Franck Binisti opdager padel på Club des Pyramides i 2009 i Paris-regionen. Siden padel er en del af hans liv. Du ser ofte ham turnere i Frankrig for at dække de største begivenheder i padel français.