Den spanske gruppe Inditex fortsætter sin erobring af padel. Efter en første test med sit mærke Stradivarius, Inditex lancerer sit nr. 1 våben Zara i padel ved at gå sammen med Nox.

Vi snakkede om det i Padel Magazine for et par måneder siden satsede Inditex på padel. En succesfuld første kollektion med Stradivarius, og det er nu koncernens stjernemærke, der lancerer i padel.

Faktisk en samling artikler fra padel vil blive solgt i udvalgte butikker, såvel som på sin online platform, under Zaras sportslinje: Athleticz.

Samlingen består af to ketchere af padel, en pose med padel, en rygsæk og en toilettaske. Alle disse produkter er resultatet af et samarbejde mellem Zara og Nox.

Zara har været tæt på Joma-mærket i et år, men det var med Nox, at ready-to-wear-giganten besluttede sig for at gå sammen om at erobre padel. Zara og Joma går også sammen om padel med oprettelsen af Zara-Joma-WPT sko.

Le World Padel Tour gør også et godt stykke arbejde. Dens logo vil være til stede på alle dele, især i gigantisk på rygsækken.

Ud fra hans navne kan vi gætte hans spanske og italienske oprindelse. Lorenzo er en flersproget passioneret sport: journalistik efter kald og begivenheder ved tilbedelse er hans to ben. Han er den internationale gentleman af Padel Magazine. Du vil ofte se det på de forskellige internationale konkurrencer, men også på de store franske begivenheder. @øjeafpadel på Instagram for at se hans bedste billeder af padel !

Tags