På denne anden dag i 2019 annoncerede nummer 2 på WPT-kvinders verdensrangliste, Gemma Triay og Lucia Sainz Pelegri, på deres Twitter-konto starten på deres samarbejde med udstyrsproducenten Asics Spain.

Gode ​​nyheder for de to spillere og for brandet, der udover at give sig selv synlighed benyttede lejligheden til at annoncere lanceringen af ​​en kanal dedikeret til Padel på det sociale netværk Instagram.

En aftale, der viser viljen hos det japanske mærke, som allerede udstyrede blandt andre Fernando Belasteguin og Pablo Lima, til at forankre sig solidt i landskabet i Padel.

Med et løbeskomarked, som var dets styrke og dets herlighed og nu er i kraftig tilbagegang, satser Asics nu på Padel og på sin kvindelige version for at forsøge at genoplive sig selv.

JuSports

JuSports er en Facebook-blog, der tilbyder sportskronikker om sport generelt. Julien, lidenskabelig for padel tilbyder dig derfor sin feedback på nyheden om padel.