I flere år har vi set, at professionelle trænere og spillere skaber indhold til amatørspillere. Vi kan tænke på de kendte trænere som Mauri Andrini, Manu Martin og Juan Alday eller endda spillere som Paquito Navarro!

Online træning, fremtiden for padel

I dette meget komplicerede år på grund af den globale pandemi er indholdsskabere blevet tvunget til at genopfinde sig endnu mere og finde nye nye værktøjer til undervisning padel for amatører, en ny måde at drive forretning i padel.

Projekter som Hej Padel Academy af Mauri Andrini, eller Black Crown Academy, platforme og applikationer til fans af denne sport, er meget succesrige. Begge er specialister i video-tutorials, et ret kort format, så brugeren ikke drukner i information. Lige hvad du har brug for at lære uden at kede dig!

Interesse for mærker

Vi håber, at mærkerne satser på mediefigurer ud over Top WPT-spillerne. Det er interessant for dem at få synlighed takket være sociale netværk som Instagram, Twitter YouTube og i dag online træning.

Black Crown Akademi og Hej Padel Academy har formået at tiltrække opmærksomhed ikke kun af fans af padel, Men også trænere, der ønsker at lære nye ting, og endda topspillere, der ønsker at revidere deres klassikere! Mærker som Head ou Black Crown støtte disse projekter, fordi investeringsafkastet er fuldstændig sikret.

 

Fremtiden for sport generelt?

Det er tvivlsomt, om padel vil lancere en ny trend over tid, hvis denne nye virksomhed er født i padel det vil også være til andre sportsgrene. Der er tydeligvis lignende ting i andre sportsgrene, vi husker gamle videoer af Rafa Nadal og hans træner Toni Nadal. Men i dag kan offentligheden være på udkig efter andet, mere sammenfattet og mere specialiseret indhold, hvilket gøres i padel. Der er en chance for, at det denne gang vil være vores sport, der lancerer mode baseret på tre grundlæggende søjler:

  • En global tilstedeværelse
  • Billige kurser, eller endda gratis i tilfælde af Black Crown Academy
  • Fås på mange sprog (engelsk, spansk, fransk ...)

Lad os ikke glemme, at padel forbliver en fysisk sport, og det er det ud over denne nye form for læring bydende nødvendigt at gå til marken for at omsætte al viden i praksis!

 

 

 

 

 

Ianiv Vodovosoff

Ianiv er andalusisk. Han brænder for padel i mere end 10 år, men også inden for markedsføring. Sammenlign, studer, link sport til marketing, sådan er dens niche.