Uanset om du er i Europa eller andre steder, er det let at blive en shop 100% padel ? Lad os prøve at bringe nogle Réponses til dette spørgsmål.

I dag er der et stort antal butikker padel online. Disse websteder er nyttige til at have priser og et stort udvalg af produkter og mærker. Men vi vil fokusere på disse "Fysiske" butikker som du kan finde i klubber eller simpelthen og som altid i byen.

Positive point for en klient

At gå ind i en butik, der sælger “dit” sportsudstyr, er som at træde ind i en slikæske; vi vil smage alt, se alt, røre ved alt, lugte alt, fordi alle vores sanser vækkes. Derudover er handlende der for at diskutere med dig for at finde det produkt, der bedst passer til dine ønsker og behov. Prikken over i'et er, at du ofte kan teste visse palas, en stor merværdi.

Og prisen i alt dette? Nogle tror måske, at de solgte palas er dyrere i butikkerne end på internettet. Ikke altid. Vi formår at finde billigere palas nogle gange. På den anden side skal du ikke glemme, at prisen på denne pala er inkluderet al den tid, som købmanden har brugt på at tage sig af dig, og endda den tid, du har brugt på at teste palæerne.

Sælgerside

I dag er det stadig meget interessant at blive produkthandler padel, fordi det er en hurtigt voksende sport, der har brug for entusiaster for at bringe den tættere på nuværende og fremtidige kunder. Hvis butikkerne ikke eksisterer, hvem vil da naturligvis rådgive?

Bekymringen er, at det økonomisk ikke er let at blive erhvervsdrivende. Fordi mærker ”ofte” beder butikkerne om at købe lager. Forestil dig hvad det kan betyde for en købmand at have 10 forskellige mærker med 2, 3 eller 4 referencer pr. Brand. Et rigtigt budget. Så hvad sker der? Vi ender med færre valg, alt for dårlig. Vi kan forstå, at materialet padel har en begrænset holdbarhed, men denne praksis med at købe lager giver ikke små butikker mulighed for at tilbyde det bedste for deres kunder.

Forskel mellem udviklede lande og nye lande?

De udviklede lande i padel ville være Spanien, Italien, Frankrig eller Sverige for at nævne nogle få. I disse regioner er padel har allerede taget fat, og mærker har fulgt trop. Vi kan derfor finde mange referencer i butikkerne, og nationale salgsrepræsentanter er der for at støtte dig.

Bekymringen vedrører lande, der finder ud af padel... Og de er mange. Disse lande ønsker at starte aktiviteten, og hvad gør de først? Byg jord. Derfra har du brug for udstyr, i det mindste palas og bolde. Det er her, problemet opstår for butikkerne og selvfølgelig for kunderne. At købe materiel er kompliceret, fordi ordren skal placeres i udlandet med et minimumsbeløb, høje forsendelsesomkostninger og ingen garanti for at sælge. Og vi taler kun om et mærke.

Det er naturligvis lettere for mærker, der allerede er etableret i et land for en anden sport, som f.eks. Tennis, squash eller badminton. I lyset af efterspørgslen fra butikkerne er det muligt at levere udstyr padel. Men hvis vi taler om lande uden reel racquet sportshistorie eller 100% mærker padel, er det nødvendigvis sværere at tilbyde henvisninger til kunder.

Så hvad skal jeg gøre? Opret en butik padel i lande, hvor padel er etableret, er det en kamp mellem tjenester og priser med websteder. Opret en butik padel i lande, hvor racetsport har eksisteret i årevis, betyder det at arbejde med mærker, der allerede er etableret for at tilbyde "rimelige" priser. Og at skabe en boutique i blomstrende lande uden en "snesko" -historie er at blive grundlæggeren af ​​en meget smuk historie.

Denne historie er en smuk historie at skrive. Kvarter og klubbutikker fortjener deres plads. Glem dem ikke.

Hvor kan jeg købe dit udstyr?

  • Vil du shoppe?

https://padelmagazine.fr/annuaire-padel/shop-padel/

  • Tænk også på butikken padel i klubber!

https://padelmagazine.fr/annuaire-des-clubs/

Julien bondia

Julien Bondia er lærer i padel på Tenerife (Spanien). Klummeskribent og rådgiver, han hjælper dig med at spille bedre gennem hans tutorials og taktiske/tekniske artikler padel.