Babolat padel besvarer spørgsmål fra vores spanske kollega Padel Spanien. Spørgsmål for at kende situationen for det franske mærke i forhold til Covid-19.

Det er en sundhedskrise, der vil føre til en økonomisk krise. Kun de bedst forberedte virksomheder, de mest økonomiske og mest involverede i verden og udviklingen af padel vil komme ud af det. I dag er den padel er overbelastet med udstyrsmærker og banebygere. Disse kriser skal "rydde op" på dette marked.

Det siger Frédéric Bertucat, direktør for international udvikling af det franske brand Babolat, oprettet i 1875 af Pierre Babolat. Et brand, der allerede har oplevet flere kriser, herunder 2 verdenskrige. Hvad der kunne bekymre sig om mærket, er ikke rigtig det økonomiske helbred Babolat, men det for de mennesker, som hun arbejder sammen med. Leverandører, forhandlere og alle de små hænder, der sørger for, at du kan drage fuld fordel af det udstyr, det tilbyder.

I dag hjemmefra medarbejderne Babolat arbejder på 2021. Noget nyt og meget at fortælle.

For spillerne er det anderledes. Så meget begrænset tid får dig til at gå tilbage for at se dine venner og dyrke sport. Og padel er fantastisk til det. Det eneste problem vil være overbelastningen af ​​banereservationer ... og så meget desto bedre for klubberne.

Vil denne kørsel mod pisterne tilskynde investorer til at forgrene sig i nye klubber eller bygge flere pister? Fremtiden vil fortælle.

Julien bondia

Julien Bondia er lærer i padel på Tenerife (Spanien). Klummeskribent og rådgiver, han hjælper dig med at spille bedre gennem hans tutorials og taktiske/tekniske artikler padel.