Rossignol mener, at padel lever " meget interessante øjeblikke i Spanien, men også internationalt ". Hun ønsker " deltage i dette store eventyr i udviklingen af padel '.
Til dette har det valgt at udvikle 9 ketsjere af padel med forskellige teknologier og fornemmelser for spillerne:
Der er derfor 3 intervaller for alle typer spil og alle priser. Runde racquets, diamantketcher ... For hvert sortiment tilbyder det franske mærke mellem 2 og 4 racquets.
Robuste snesko: Dette er en af de slag, som Rossignol ønsker at kæmpe. Hun mener, at klassiske industrielle snesko ikke nødvendigvis er stærke og skal udskiftes regelmæssigt. Med ketsjerdesignmetoden til padel Rossignol, hans ketsjere burde være stærkere end almindelige ketsjere.
Pablo Ayma var allerede gået under hovedbunden på Padel Magazine og Jean-Marc Hérard. Så her er han igen som ambassadør for det franske mærke af padel.
Rossignol ønsker at sprede sig. ”I meget lang tid var Rossignol et stort tennismærke »Siger mærket. Nu ønsker hun at blive en " væsentlige af padel international ", Selvom Rossignol har til hensigt" at fokusere især på det spanske marked indtil videre '.
Det franske marked “vil ikke blive glemt, da det skulle angribe det europæiske marked i begyndelsen af næste år".
Rossignol forklarer, at det har tilpasset teknologier, som det har erhvervet i mange andre sportssektorer, til at tilbyde en ketsjer padel med høj merværdi. Disse ketsjere fra padel vil blive produceret i Spanien. Rossignol ønsker således at vise, at " ønsker at sprede sig fra sine konkurrenter, der oftest producerer i Asien '.
Hvis Rossignol angriber det spanske marked nu, kan Rossignol optræde i en meget prestigefyldt konkurrence af padel snart for at starte sin aktivitet padel i Frankrig.
Men Shhh ... For nu!