StarVie for nylig indsendt en garantiopdatering til hans palæer på sin hjemmeside. Fokus på de nye forhold.
Produktgarantien er gyldig i de første 6 måneder efter salgsdatoen. Dette anses for at være et tilstrækkeligt tidsrum til, at der kan opstå en fabrikationsfejl. Når denne periode er udløbet, skal du påvise, at fejlen i ketcheren skyldes en fabrikationsfejl og er gyldig i en periode på ca. maksimalt to år, hvilket er rigtig meget for en pala!
For at en pala kan tages i betragtning i garantiproceduren, skal den har en defekt, der forhindrer dens korrekte brug i sin helhed eller i en af dens komponenter. Defekter, der er visuelt mærkbare, kan også betragtes som sådanne. fra dets fremstilling.
Det betyder, at alle de fejl, som er bevist at have deres oprindelse i fremstillingen af ketsjer af padel hende selv vil blive accepteret under garantien.
Selvfølgelig, hvis forringelse skyldes forkert brug fra din side, vil du ikke modtage nogen kompensation.
Først og fremmest skal du gå i butikken, hvor du købte din ketsjer padel med kvitteringen. Det er butikken, der vil kontakte StarVie garantiservice, som behandler, hvis den accepteres, garantien med mærkets tekniske afdeling og giver svar direkte til butikken.
Hvis produktet er købt fra det officielle StarVie-websted, skal du skrive en e-mail til garantiservice via adressen Garantias@starvie.com rapportering af hændelsen og beskrivelse af problemet med ketsjeren. Du skal inkludere følgende oplysninger i samme mail : et generelt billede, for at kontrollere ketcherens generelle tilstand, eller om den har undergået ændringer; og et andet billede af den specifikke fejl at forsøge at foretage en indledende vurdering af skader eller mangler, samt den webordrenummer, købsdatoen og nummer række af pala.
Garantiafdelingen vil reagere for at informere dig om den procedure, der skal følges, når dataene er blevet undersøgt.
Når garantiafdelingen har undersøgt ketcheren, går de videre til:
Her er alt, hvad du behøver at vide om de nye Starvie-garantier!