My Center rekrutterer en centerleder til en af sine Montpellier-klubber
My Center rekrutterer en centerleder til en af sine klubber i Montpellier.
Præsentation af virksomheden:
My Center, en SARL tilgængelig i "Sportsklub" til fritidspraksis, i et "akademi" til ledelse og træning af spillere på det franske hold (nr. 1 i Frankrig i træning af 10-12-årige) og i et "træningscenter" beregnet til tennislærere, der er registreret for "Træning Padel” for at opnå DE (State Diploma).
Dine missioner:
Centerlederen er ansvarlig for klubbens strategiske og operationelle funktioner, og sikrer udviklingen af strukturen.
Du er ansvarlig for at styre, administrere og kontrollere alle klubbens opgaver: administration, personale, organisation, økonomi. Din rolle kræver en vis alsidighed.
Hovedopgaver (administrative og sekretæropgaver):
Kommerciel udvikling og promovering af klubben til en mangfoldig kundekreds: enkeltpersoner, virksomheder, officielle organer mv.
Synergi mellem administration, ledelse, sport og udviklingsfunktioner.
Deltagelse i udvikling, overvågning og styring af budgetter (tilbud).
Overvågning af fakturaer, betalinger og rykkere.
Oprettelse og opdatering af databaser (kunder/prospects).
Pro-shop management: lagerstyring, salg.
Personaleledelse (planlægning, rekruttering).
Styring af klubbens økonomi i tæt samarbejde med økonomidirektøren.
Fremme af et godt billede af padel, tennis og klub.
Ledelse og ledelse af de forskellige interessenter i klubben (lærere, arbejds-studiestuderende, eksterne interessenter).
Overholdelse af klubbens politik og regler.
Håndtering af kunde- og eksterne samarbejdsrelationer.
Arrangement af arrangementer:
Design og tilrettelæggelse af aktiviteter, events og konkurrencer.
Ledelse af organisationen, foregribelse og overvågning af den logistik, der er nødvendig for at afvikle begivenheder, anmodninger om administrative tilladelser, når det er nødvendigt.
Håndtering af privatiseringer, invitationer og registreringer evt.
Klubbens ledelse omfatter:
Fysisk og telefonisk modtagelse af kunder, styring og optimering af reservationer, barbetjening, klubhusstyring og afhentning.
Sikrer korrekt vedligeholdelse og præsentation af rum dedikeret til padel (omklædningsrum, klubhus, legeplads, pro-shop).
Nødvendige færdigheder:
Bac+3/Bac+5 træning i administrationsledelse, ledelse af sportsorganisationer eller Sports Events.
Dynamiske, selvstændighed, evne til at styre og opsætte projekter, gode samarbejdsevner og evne til dialog med alle interessenter.
Lydhørhed, evne til at organisere og tilpasse sig.
Organisatoriske evner, teamwork, proaktivitet, håndtering af stress og uforudsete hændelser.
Viden om padel obligatorisk.
Værdsat: erfaring med ledelse, viden om sportssektoren.
Skrivefærdigheder og god stavningsevne.
Hvornår og kontakt
Start dato : Sommer 2024 Vederlag : Ifølge profil Arbejdsplads : Omkring Montpellier Horaires : Fleksibel
For at ansøge skal du sende dit CV og følgebrev til mycenterholding@gmail.com