"Memesmesteren" i spidsen for et projekt af padel aux États-Unis

Udviklingen af ​​ketsjersport intensiveres i USA. Nallé Grinda nævnte det i andet afsnit af "Joy of Padel"Og Tony Parker fortalte os også om det i et interview : JegDet ser ud til, at den lille gule kugle har potentialet til at eksplodere på amerikansk jord. Et nyt projekt dedikeret til padel er ved at se dagens lys i Onkel Sams land.

country club og padel i flere amerikanske byer

"Mememesteren" på Instagram, Litquidity, en anonymt administreret konto, mobiliserer midler til at gøre et modigt projekt til virkelighed: lanceringen af Bond ketcher og wellnessklub, en privat sportsklub specielt designet til sportsentusiaster. padel. Influenseren forklarede det til På Pengene : "Målet er at skabe en moderne sportsklub i New York-stil".

Skaberen af ​​Litquidity stræber efter at skabe en slags moderne countryklub med fordelene ved sociale netværk. For at gøre dette er det afhængig af medlemskab af mange mæglere.

Han er ikke alene i denne virksomhed. Waylon Chin fra First Serve Partners og Antonio Torri, grundlægger af et tennisakademi, er også engagerede i projektet. Indtil videre går det fantastisk, den kommende klub har allerede modtaget økonomisk støtte fra individuelle investorer, hedgefonde, private equity-koncerner og andre finansielle firmaer.

Planen giver mulighed for åbning af antenner kl Manhattan, Miami og Hamptons. Konceptet er allerede blevet vist frem i Hamptons ved to pop-up-begivenheder denne sommer. Derudover er der set eminente personligheder på banen, bl.a tennisikonet Roger Federer samt grundlæggeren af ​​det berømte streetwear-mærke Kith, Ronnie Fieg.

Flere og flere projekter i Onkel Sams land

Projekterne med padel intensiveres i USA. Tirsdag, kredsløb A1 Padel annoncerede officielt afholdelsen af ​​stormesteren i New York. I Big Apple er to klubber allerede dukket op (Padel Hus, Reserve Padel). I USA er padel passer ind i store komplekser, som f.eks Bond Racquet and Wellness Club, som vil tilbyde meget mere end blot et legeområde, ved at integrere en "velvære" dimension med saunaer og svømmebassiner.

Den anonyme influencer bag dette projekt hævder at have "ambitionen om at skabe et brand, der er både nationalt og internationalt”. Godkendelsen af ​​denne vision vil blive sat på prøve i de kommende dage med afholdelsen af “Kopseng”, en konkurrence, der vil fungere som en test i naturlig størrelse.

Publié par
Vincent Gallie