Dunlop løfter sløret for sin "Padel spillerkonkurrence"

Sæsonen 2022 starter under de bedste hospicer, og Dunlop besluttede at tage os på det forkerte ben med et nyt innovativt koncept i verden af padel.

Men hvad er denne konkurrence? Dette er en konkurrence rettet til de 500 bedst rangerede spillere (mænd og kvinder) i World Padel Tour. Målet? Optjen det maksimale antal point, og placer dig selv blandt de første på ranglisten. På spil ? Den beskedne sum af 50.000 euro skal deles!

Når vi ser på løsningerne for at optjene point, indser vi alle de innovative og strategiske sider af brandet:

  • Brug Dunlop-produkter
  • Optjen point for hver ny spiller, du "bringer" med i konkurrencen
  • Optjen point for hvert Dunlop-produkt, der bruges hver runde
  • Optjen point for hver runde, der er gennemført i kvalificerede turneringer.

En anden løsning til at optjene point er baseret på sponsorkontrakten, der er underskrevet med brandet. For eksempel, hvis mærket udstyrer dig helt: sine sko til ganen taske, vil du tage 500 point. Men hvis du kun laver en bagageaftale, tager du 300 point.

Med denne operation satser Dunlop på en 2.0 "godkendelse"-strategi, som er meget interessant, fordi den har til formål at belønne spillere, der allerede er sponsoreret af firmaet med et innovativt system, men oven i købet gør det sig også kendt for dem, der er endnu ikke tilknyttet udstyrsproducenten! En operation, der ser lovende ud, men som allerede nu kan være en game-changer i forhold til leverandør-spiller forholdet.

Publié par
Nasser Hoverini