Vi kender de fleste sponsorer, som vi finder på WPT-kredsløbet i år. Bolde, ketsjere, taske, tekstil, ur og nu I + D fortsætter WPT med at forene sig med de største mærker til udvikling og verdensomspændende udvidelse af padel (og lidt til reklame).
Partnerskabet med Drop Shot, det spanske mærke, som den berømte Juan Martin Diaz spiller med, er ret vigtigt. Drop Shot, der findes i mere end 20 lande, er et brand, der fortsætter med at udvikle sit udstyr om bord på snesko, forny sig inden for tekstiler og søger nye løsninger til sko. Et mærke, der ikke falder i søvn på sine laurbær, og som allerede har flere patenter indgivet, inklusive den berømte CURV 360 * eller Drop Energy **.
Selvom denne aftale, lad os ikke skjule det, er lavet til at promovere Drop Shot-udstyret, vil det tillade en stor involvering af mærkerne i innovation af udstyret og udviklingen af spillet, spillerne og især spillet. padel.
Denne teknologi anvendes på overfladen af palæet, hvilket gør den lettere, mere modstandsdygtig over for slag, mere elastisk og frem for alt mere kraftfuld.
Denne teknologi vedrører skum inde i palæet. I stedet for at have en blok skum anvender Drop Energy flere strimler med skum. Målet er en meget hurtig genopretning af form efter hver påvirkning, en kraftforøgelse og frem for alt en stor kapacitet til at modstå temperaturforskellene mellem sommer, vinter, morgen og aften.