Doinsport forstod, at rollen styringssoftware padel stoppede ikke bare med at levere en it-løsning. Med hundrede partnerkomplekser, der tilbyder padel, udvikleren, 100% fransk, har opbygget en unik ekspertise på markedet. Viden opbygget og delt over tid med klubledere.
"Vi tog problemerne og vendte dem om". Et par ord var nok til Guillaume Deslot, produktejer af Doinsport, til at beskrive strategien til udvikling af Doinsport. Og tilføje: "Sådan forestillede vi os en styringssoftware padel omfattende og intuitivt ».
På den ledelsesmæssige side scanner softwaren hele en klubs driftscyklus padel. Fra reservation til indsamling, herunder kundeloyalitet, styringssoftware padel Doinsport har tænkt på alt.
Nøglefunktioner for ledere af padel :
På brugersiden er det umuligt at konvertere dine kunder til et værktøj uden at tilbyde dem design og intuitive grænseflader. "Vi har optimeret kunderejsen så meget som muligt" lancerer Guillaume Deslot, "Målet er at tilbyde den ideelle service til slutkunder til at udvikle vores partnerklubber". Men bag kulisserne opstår en meget bredere ambition: at skabe padel, en af de væsentligste sportsgrene i de kommende år.
Nøglefunktioner til spillere padel :
Doinsport hævder nærhed til sine kunder. "Vi er i daglig kontakt med dem" siger Rémi Chevalier, administrerende direktør for det provencalske selskab.
Doinsport-hold leverer deres nøglefærdige løsning. De træner fra A til Å ledere og ansatte i klubberne i padel til brugen af deres løsning. ”Hver dag bruger vores hold tid med komplekserne. Kontoadministratorer kender vores kunders klubber indefra og ud. Ved at lytte til dem og støtte dem, indsamler vi bedste praksis på markedet ” tilføjer medstifteren af virksomheden.
Takket være denne permanente kontakt har Doinsport-holdene udviklet en unik viden om klubspørgsmål. "Vi er i stand til, som vi taler, at støtte projektledere og ledere af nuværende strukturer for at sikre deres klubbers bæredygtighed" lancerer stolt Anne Boulard, Customer Success Manager hos Doin '.