Her er en forening mellem to mærker til det bedste af padel international. To store enheder, der bidrager med deres viden til gavn for padel.

At være et brand af padel det er ikke let. At levere udstyr af høj kvalitet kræver meget kapital, og dette er ikke nødvendigvis tilfældet for alle virksomheder.

Vi kender store mærker, der er i stand til at tilbyde deres kunder det "komplette" af padelSom Head eller Adidas, men for StarVie var det ikke tilfældet.

Dette spanske mærke, som baserede opførelsen af ​​sine paladser i Spanien og på en traditionel måde, tilbød meget få tilbehør på samme tid. Et par t-shirts, shorts og andet tøj, men ikke noget fancy.

I dag vil StarVie gennem denne union med det italienske mærke Lotto fokusere på, hvad det gør bedst, palas og “simpelt” tilbehør fra padel (paleteros, manchetter, greb ...), og overlader det til Lotto at tilbyde hele tekstildelen.

Lotto, der hvert år satser på padel er det mærke, der sponsorerer det italienske landshold.

På WPT-kredsløbet vil spillere af StarVie-mærket bære Lotto på deres skuldre og tage sko på padel Italiensk.

Julien bondia

Julien Bondia er lærer i padel på Tenerife (Spanien). Klummeskribent og rådgiver, han hjælper dig med at spille bedre gennem hans tutorials og taktiske/tekniske artikler padel.