StarVie for nylig indsendt en garantiopdatering til hans palæer på sin hjemmeside. Fokus på de nye forhold.

Varigheden af ​​Starvie-garantien

Produktgarantien er gyldig i de første 6 måneder efter salgsdatoen. Dette anses for at være et tilstrækkeligt tidsrum til, at der kan opstå en fabrikationsfejl. Når denne periode er udløbet, skal du påvise, at fejlen i ketcheren skyldes en fabrikationsfejl og er gyldig i en periode på ca. maksimalt to år, hvilket er rigtig meget for en pala!

Hvad er betingelserne for denne garanti?

For at en pala kan tages i betragtning i garantiproceduren, skal den har en defekt, der forhindrer dens korrekte brug i sin helhed eller i en af ​​dens komponenter. Defekter, der er visuelt mærkbare, kan også betragtes som sådanne. fra dets fremstilling.

Det betyder, at alle de fejl, som er bevist at have deres oprindelse i fremstillingen af ​​ketsjer af padel hende selv vil blive accepteret under garantien.

Selvfølgelig, hvis forringelse skyldes forkert brug fra din side, vil du ikke modtage nogen kompensation.

Hvad skal du gøre, hvis du har købt et Starvie-produkt i butikken

Starvie Titania Kepler 2021

Først og fremmest skal du gå i butikken, hvor du købte din ketsjer padel med kvitteringen. Det er butikken, der vil kontakte StarVie garantiservice, som behandler, hvis den accepteres, garantien med mærkets tekniske afdeling og giver svar direkte til butikken.

Hvad skal du gøre, hvis du har købt et Starvie-produkt online

Hvis produktet er købt fra det officielle StarVie-websted, skal du skrive en e-mail til garantiservice via adressen Garantias@starvie.com rapportering af hændelsen og beskrivelse af problemet med ketsjeren. Du skal inkludere følgende oplysninger i samme mail : et generelt billede, for at kontrollere ketcherens generelle tilstand, eller om den har undergået ændringer; og et andet billede af den specifikke fejl at forsøge at foretage en indledende vurdering af skader eller mangler, samt den webordrenummer, købsdatoen og nummer række af pala.

Garantiafdelingen vil reagere for at informere dig om den procedure, der skal følges, når dataene er blevet undersøgt.

Når palaen er blevet undersøgt, hvad sker der så?

Når garantiafdelingen har undersøgt ketcheren, går de videre til:

  • reparationen : den tekniske service vil reparere ketcheren, hvis det er muligt, og den vil blive returneret til dig.
  • ved udskiftning : palaen er erstattet af en ny. Den samme vare tages altid retur, og det er ikke muligt at bytte den til en anden. Hvis der ikke er mere på lager, fordi det er en vare fra tidligere sæsoner, vil den blive erstattet af den nye vare eller af en tilsvarende vare i de tilgængelige egenskaber.
  • ved afslag: efter at have undersøgt manglen, fastslår den tekniske tjeneste, at produktet ikke har en fabrikationsfejl, og at det ikke kan ombyttes eller repareres. I dette tilfælde vil det originale produkt blive returneret til kunden. Hvis kunden ikke er tilfreds og ønsker en anden vurdering af produktet, vil forsendelsesomkostningerne være for deres regning.

Her er alt, hvad du behøver at vide om de nye Starvie-garantier!

Nasser Hoverini

Brænder for fodbold, opdagede jeg padel i 2019. Siden da har det været vanvittig kærlighed med denne sport til at forlade min yndlingssport.