I ti år nu, Siux, spansk mærke fra Pro-gruppen Padel Group, født i 2012, er vidne til sportens vækst og ledsager amatører og professionelle spillere over hele verden.

Dens hovedmål er at designe højkvalitets palas, tekstilprodukter og tilbehør ved hjælp af nye teknologier.

For at fejre dette årti ønskede vi at vende tilbage til nogle nøgledatoer, der markerede det iberiske firmas succes.

  • 2012: Fødsel af mærket og produktion af den første pala
  • 2013: Start på produktion af den legendariske Siux Diablo, mærkets flagskibketsjer.
  • 2017: International tilstedeværelse med eksport på tværs af Europa, men også på de amerikanske og afrikanske kontinenter
  • 2018: Antonio Carneros og Ruben de Diego, øjeblikkets par, skriver under med Siux
  • 2020: Sponsor af World Padel Tour
  • 2021: Patricia LLaguno (tidligere verdens nummer 1 og nummer 10 på det tidspunkt på ranglisten World Padel Tour) slutter sig til holdet Siux. Derudover bliver mærket den officielle sponsor for den spanske føderation af Padel
  • 2022: Siux sponsorerer de bedste spillere i hvert land, men højdepunktet i dette år er naturligvis forbindelsen mellem brandet og "Sanyo" Gutiérrez (nummer 3 på ranglisten World Padel Tour) samt Franco Stupaczuk (nummer 7).

Vi skal også tilføje, at det spanske firma er blevet officiel sponsor for Fédération Francophone de Padel Belgiske og den portugisiske forbund af Padel.

Det har vi kunnet se i flere år nu, Siux er veletableret på markedet og har ikke til hensigt at stoppe der.

Sebastien Carrasco

Fremtidens naturlæge og brænder for padel, Seb er sundhed/mad herre for Padel Magazine. Han jonglerer mellem pala, quinoa og æteriske olier. I næsten to år nu har han beskæftiget sig med nyheden om den lille gule bold med samme passion.

Tags