Qatari slutter sig til Starvie efter flere etaper med andre mærker. Ud over at være en spiller i hurtig udvikling, Mohamed Saadon er ambassadør for padel i Qatar, og en social media influencer.
Godt valg til Starvie
Det er mere end en signatur for det spanske mærke, som er forpligtet til en gigant. Ham der skabte Padel In, en af de fineste klubber i verden, står for næsten 700 følgere på Instagram.
Starvie GM Edgar Dorado var meget tilfreds med underskrivelsen kort efter underskrivelsen med klubben Padel I:"Vi er overbeviste om, at denne inkorporering vil være et stort skridt i retning af konsolideringen af StarVie-mærket i Golflandene.".
En influencer i Qatar
“Jeg er meget stolt og meget begejstret for at starte dette samarbejde med StarVie. Efter i mange år at have været ambassadør for store mærker som Vodafone, Audi, Genisis og fodbold-VM 2022, er jeg meget glad for at samarbejde med det spanske mærke som spiller af padel og medstifter af PadelI. Vores forhold begyndte for tre år siden, og vi har altid haft en fremragende oplevelse med ketchere og produkter fra padel", forklarer Mohamed Saadon.
Ideen med dette samarbejde er at udvikle en pala i Mohamed Saadons navn. Så vi vil høre om denne nye forening: Saadon x Starvie.
Ud fra hans navne kan vi gætte hans spanske og italienske oprindelse. Lorenzo er en flersproget passioneret sport: journalistik efter kald og begivenheder ved tilbedelse er hans to ben. Han er den internationale gentleman af Padel Magazine. Du vil ofte se det på de forskellige internationale konkurrencer, men også på de store franske begivenheder. @øjeafpadel på Instagram for at se hans bedste billeder af padel !