LiveXperience udvikler sig, og klubberne er kernen i denne udvikling. Her er pressemeddelelsen fra det catalanske selskab.

Synlighed for klubber

Kodeordet for virksomhedens video- og scoreløsning LiveXperience er enkel: du skal tilbyde klubber den maksimal synlighed for deres etablering, uanset omkostningerne ! 

Ikke så mærkeligt, når vi kender baggrunden for de to partnere, da de selv har været centerledere siden 2016 i Perpignan med deres 1600m2 indendørs grund. 

En oplevelse, der uundgåeligt mærkes i de tjenester, som det catalanske samfund tilbyder. 

Siden lanceringen i 2020, efter en drifts- og udviklingsperiode på 4 år i deres eget kompleks, går løsningen stik imod hovedet på det, vi finder på markedet. 

Virksomhedslogoet synes meget lidt at give en stolthed til centre, der abonnerer på denne næsten white label-løsning, såvel som til deres egne partnere. 

"Spillerne ved meget lidt om vores brand, og det er vores mål" udtaler Vincent, medstifteren af ​​LiveXperience.

"Vi ønsker at tilbyde en unik service, der giver manageren mulighed for at forene sig omkring sit brand, sit center og fremhæve sine turneringer og events så godt som muligt". 

live oplevelseskamp

En multi-kanal løsning, der udvikler sig! 

For at færdiggøre de allerede eksisterende udsendelseskanaler, nemlig live og replay i klubhuset samt replay på kundens hjemmeside, er udviklingsteamene i øjeblikket ved at færdiggøre en ny funktion: livestreaming på sociale netværk (Facebook & YouTube). 

En komplet gentransmission, inkorporerer navnet på spillerne, kampens resultat, serveringsholdet og også logoet for centret og dets partnere ! 

"Har du bemærket seernes kommentarer under LIVE-udsendelse på netværkene?" Hvad er resultatet, hvem spiller mod hvem? Vi ønskede at afhjælpe det" Jérôme, medstifteren, fortæller os.

Et godt højdepunkt for centret, og frem for alt en funktionalitet, der gør det muligt for sidstnævnte nemt at tjene penge på investeringen knyttet til købet af løsningen. 

”Når vi udvikler nye funktioner, spørger vi altid os selv, om det er gavnligt for os, centerledere. Dette hjælper os til altid at pege produktet i den rigtige retning." Jérôme tilstår os.

Det er derfor en fremragende funktion, der kommer til at krone et 2021-år med stærk vækst for virksomheden, der nu overstiger de 100 udstyrede sites i Frankrig, Belgien, Schweiz og Luxembourg. 

Ud fra hans navne kan vi gætte hans spanske og italienske oprindelse. Lorenzo er en flersproget passioneret sport: journalistik efter kald og begivenheder ved tilbedelse er hans to ben. Han er den internationale gentleman af Padel Magazine. Du vil ofte se det på de forskellige internationale konkurrencer, men også på de store franske begivenheder. @øjeafpadel på Instagram for at se hans bedste billeder af padel !