Club House er det nye sociale netværk, der er et hit. På programmet, masterclass og debatter på mange områder for at samle entusiaster og fagfolk. Sport især populær blandt spansktalende padel er naturligvis landet på den downloadbare platform på IOS.

Deling af plads

Club House giver mulighed for at oprette private konferencelokaler med tilhængere, der kan deltage i debatter, forudsat at de er inviteret af en moderator eller administrator. Dette co-optagesystem beriger lydindholdet og tiltrækker flere publikum.

Carles Prat skabte således klubhuset "Hablamos de pádel" (Lad os tale padel) og det har allerede omkring femten medlemmer, inklusive et bestemt Fernando Belasteguin. Succesen kan ikke nægtes, mens konceptet er splinternyt. ”Min idé er, at klubben samler fans og spillere, herunder brands, forretningsfolk, klubber eller forbund med det formål at dele interessant viden om padel og den forretning, der omgiver det ”, forklarer han til CMD Sport.

To sessioner om ugen

I øjeblikket er ideen at “generere en stærk samfundsbase”Med det mål at blive en verdensreference. Tilhængere fra Portugal, Italien og Japan loggede ind på konferencelokalerne. Bommen af padel, indendørs og udendørs felter, internationalisering af praksis er de vigtigste emner, der er blevet diskuteret.

De to tilbagevendende konferencelokaler, der er vært for Carles Prat (på spansk), afholdes mandag og torsdag fra kl. 22. Stigningen i publikum i de kommende uger kan meget vel føre til en stigning i hastigheden samt åbningen af ​​nye teatre. Væksten af padel er nu også bemærket på sociale netværk, og denne tendens bliver desto mere interessant, da den påvirker markedsføringssektoren, et bevis på, at disciplinen er startet 2020-årtiet mere struktureret end nogensinde.

François Miguel Boudet Journalist padel sport

Jeg er sportsjournalist, der bor i Barcelona og naturligvis fan af padel.

RMC Sports, L'Equipe Magazine, Sport24, Infosport +, BeIN sports og nu prikken over i'et: Padel Magazine ! ;)