Det er ikke altid let at vide, hvad man skal spise før et spil. padel. Vi prøver at se mere tydeligt med vores ernæringsekspert Thibault Perreon fra MondayBox!

Forskellige vaner afhængigt af individet

I dag er det klart, at ernæring ikke nødvendigvis er centrum for fodboldspillernes bekymringer. padel. Det skal siges, at alle altid har haft deres egne små vaner, som kan variere dramatisk afhængigt af personlighederne. Nogle mennesker kan ikke sluge noget før eller under deres kamp, ​​mens andre føler sig tvunget til at spise noget af frygt for at blive værre, hvis kampen trækker videre.

derefter hvilken løsning skal man vedtage for at angribe kampen under de bedste forhold? Svar med Thibault, vores ernæringsspecialist.

Det første punkt at tage i betragtning er, at vi alle er forskellige, og at vores kroppe tilpasser sig forskelligt afhængigt af situationen. Fordøjelsen kan virkelig variere afhængigt af organismen, og det vigtigste er at lære dig selv at kende perfekt for at undgå fejl, der kan få konsekvenser for slutresultatet.

De vigtige punkter

På trods af alt, hvad der er blevet sagt tidligere, kan vi anbefale flere vigtige ting inden en kamp eller konkurrence:

  • Hydrering er en væsentlig faktor i ydeevne og det reducerer også risikoen for skader i høj grad. Du kan ikke begå en værre fejl end at ankomme tørstig på banen eller opnå en fuld kamp uden at drikke en eneste dråbe vand! Lille tip, hvis du har tunge ben, og du føler, at kramperne kommer, foretrækker du mousserende vand og stærkt mineraliseret.
  • For at lette fordøjelsen, undgå at spise i timen før dit spil. Ideelt set bør du spise dit måltid to til tre timer før træning for at undgå enhver risiko for oppustethed.
  • Hvis du spiller om morgenen, er det bedst at have en kompot med havregryn eller granola. En banan (ikke grøn) er også en fantastisk måde at få en energiindtag uden at have for fuld mave.
  • Hvis du spiller om eftermiddagen, er det bedst at indtage kogte grøntsager og hvidt kød eller fisk sammen med kulhydrater. Undgå mad i sauce eller rødt kød som kræver meget længere fordøjelse.
  • Hvis du føler dig sulten, råder vi dig til at indtage enten kompotter eller Energikugler som er et rigtigt kraftværk i bare en bid. Meget praktisk at glide ned i posen og tage den under sideskift.

Mandag Box energikugler

For eksempel kan du tage en hurtig rundvisning på siden mandaybox.fr for at have det ideelle udstyr til at angribe dine kampe på den bedst mulige måde.

Hold Padel Maj

holdet Padel Magazine forsøger at tilbyde dig det bedste af siden 2013 padel, men også undersøgelser, analyser for at forsøge at forstå verden af padel. Fra spillet til vores sports politik Padel Magazine står til din tjeneste.