Florian Braukmann: “The Cupra Padel-Point Tour tilbyder unikke turneringer”

Tennis-Point Marketing Manager / Padel-Point, Florian Braukmann, ser tilbage på Cupra Padel-Point Tour, har en “tur som ingen anden”. Han fortæller os hvorfor.

Et andet trin, der transformerer testen

“Denne anden fase er naturligvis baseret på en første udgave, som var en succes. I 2022 lagde vi stenene til, hvad vi vil med kredsløbet.

Dette kredsløb er rettet mod fritidsspillere og amatører. Det er derfor, vi besluttede at stoppe P500 for at hellige os turneringer mellem P25 og P250 maksimum.

Det, der er meget vigtigt, er ikke nødvendigvis turneringerne af padel, men også og måske frem for alt det ekstra, med al den service, der tilbydes spillere.

For os er det vigtigste at fortælle os, at disse spillere, der kommer for at have det sjovt, tager afsted med gode minder fra disse turneringer.

Ikke som de andre P25'ere

"Det er ikke P25'ere som de andre, nej. Disse er test af padel inde i et kredsløb med et hold, der byder alle disse spillere velkommen som konger.

Ideen er at give spillere mulighed for at blive en dag med at spille på padel, men ikke kun. Vi medbringer professionelle spillere, familier og medfølgende personer kan komme, fordi der er gratis igangsættelser og mange andre aktiviteter omkring dette arrangement.

Jeg tror, ​​vi er væk i meget lang tid. Det er kun en begyndelse."

Det har været væk i 2 år

"Vi tog afsted i to år med vores flagskibspartnere, Cupra og Babolat. De stoler på os. Vi satte os for at gøre store ting.

I år vil vi have 17 arrangementer mod 11 i 2022. Vi tænker allerede på 2024. Og du vil se, at vi vil tilbyde nye scener, a priori 24 i alt, men vi vil tale om det, når tiden kommer.”

Publié par
Frank Binisti