I anledning af en større begivenhed arrangeret af Casa Padel, Padel Magazine talte med Elise Bemærkning, marketingdirektør hos Cupra Frankrig.

Ved vores mikrofon talte den unge kvinde med stor stolthed om nutiden såvel som fremtiden for bilmærket i verden af padel.

Den dionysiske klub havde gjort store ting med en dag, der især var præget af tilstedeværelsen af ​​verdens nummer 1 Alejandro galan, varemærke ambassadør.

Et nyt samarbejde for Cupra

Efter et vidunderligt samarbejde, der ikke gik ubemærket hen i den legendariske Pyramids-klub i september sidste år, er det op til Casa Padel at det berømte bilmærke formaliserer sit nye samarbejde med en anden storklub af padel français.

således, Cupra viser endnu en gang sit ønske om at fortsætte sin udvikling i padel.

"Cupra ikke stoppede ved tilknytningen til pyramiderne, vi er glade for at være til stede denne aften for at indvie de to nye grunde, som vi har bygget sammen med Casa Padel. Vi har renoveret to større baner med vores mærkefarver og logo.

Vi er meget stolte af at kunne forbinde os med Casa Padel at fremme denne disciplin i Frankrig og i Paris-regionen”.

Marketingdirektøren betroede sig også til udviklingsstrategien i padel.

”Det er rigtigt, at det er meget interessant, en disciplin som padel som udvikler sig meget hurtigt i Europa og især i Frankrig.
For at Cupra det er en nødvendighed at blive forbundet med en sport som padel som vokser lige så hurtigt som mærket og at knytte sig til klubber, der bærer de samme værdier.

For os er det vigtigt at finde associationer til folk som José Manuel og Casa-holdene Padel som promoverer sport såvel som disse værdier, der er kære for os".

“En Cupra-tur”

"Cupra i fremtiden vil altid være i sport, fordi dette mærke har frem for alt en sportslig dimension.
Med fare for at afsløre et par indiskretioner, Cupra forbinder med Padel Point at skabe kredsløbet Cupra Padel Point. Dette er øjeblikkets store meddelelse.

Vi skal til 11 dates i Frankrig på P100s og P500s for at promovere padel gennem turneringer"

"Du skal altid være ambitiøs"

Elise Bemærkning benyttede lejligheden til at fortælle om brandets ambitioner på landsplan.

”Man skal altid være ambitiøs og gå endnu længere. Det Pyramider det var allerede et meget godt første skridt, vi er meget stolte af samarbejdet med Casa Padel og vi vil bestemt ikke stoppe der.

Vi har masser af projekter, og vi er glade for at kunne meddele, at alle forhandlere allerede har ført en reel dynamik i foreninger lokalt med klubber af padel. I øjeblikket identificerer vi mindst 20 forhandlere, der har skabt et partnerskab med spillesteder dedikeret til denne disciplin"

For at afslutte denne udveksling ønskede den unge kvinde at vise os det det nye palads Wilson x cupra underskrevet af hr. Fernando Belasteguin.

"Sjælden og meget efterspurgt, vi bragte den for at kunne vise den til de fremmødte denne aften.

Denne ketsjer vil være på spil i en kommende konkurrence med Padel magasin snart, så følg med!

Se hele interviewet i videoen nedenfor.

Sebastien Carrasco

Fan af padel og af spansk oprindelse, padel løber gennem mine årer. Meget glad for at dele med dig min lidenskab gennem verdensreferencen af padel : Padel Magazine.