Elise Bemærkning: "Cupra vil gøre tingene anderledes"

Padel Magazine talte med Elise Remark, marketingdirektør Cupra Frankrig, for at diskutere fremtiden for mærket og Padel i Frankrig.

 

Elise bemærkning: ”Cupra er gået i gang padel i flere år på internationalt plan, med partnerskaber lanceret fra Spanien med især Belasteguin som ansigt for padel international og Cupra-ambassadør.

Da brandet vokser hurtigt, skaber dette en parallel med padel som også udvikler sig ekstremt stærkt. Det var helt naturligt, at Cupra henvendte sig til padel, ved at fortælle os selv, at der i Frankrig var noget, vi kunne bygge videre på.”

”Cupra legemliggør værdier om præstation og at overgå sig selv, der matcher padel"

Padel Magazine : Hvad kunne forbinde padel i Cupra? Hvorfor Cupra valgte padel og ikke en anden sport?

Elise bemærkning: " Vi er heldige at have kunnet introducere os til disciplinen med Casa Padel fra starten og i dag med Pyramides klubben, som giver os mulighed for at vise vores knowhow til så mange mennesker som muligt. Faktisk var Cupra interesseret i padel af flere grunde, allerede fordi Cupra har værdier om præstation og at overgå sig selv, som helt naturligt vil matche værdierne af Padel højt niveau. Det er en disciplin, der fortsætter med at vokse og er ret vanedannende, og det oplever vi med Cupra, fordi vi fokuserer på søgen efter fornøjelse og præstation.

Vi ledte ikke efter et globalt udstillingsvindue, der allerede var meget foregrebet af andre mærker og andre producenter, vi ønskede noget, der matchede vores DNA og vores værdi, og som ville give os mulighed for at skabe en flot fure sammen, derfor valget af padel ! "

”Der kommer mange ting til Cupra og den padel "

Padel Magazine : Du talte om udviklingen af ​​Cupra med denne blomstrende sport, hvad er de vigtigste udviklingsområder for mærket? En Cupra Padel Tour ville være i rørene, kan du fortælle os om det?

Elise bemærkning: "Det padel er en disciplin, som vi ønsker at engagere os i fuldt ud, vil vi lægge et engagement, der vil være 360° på de forskellige aspekter af padel med mennesker, der vil tillade os at legemliggøre denne ambition om kollektivt arbejde. Tanken er at gøre denne disciplin kendt for så mange som muligt, og hos Cupra er vi sikre på, at det er en sport, der vil appellere til så mange som muligt.

Vi vil have personligheder, som helt sikkert vil dukke op for at promovere denne sport, eventaktiveringer, forpligtelser på visse baner og hvorfor ikke turneringer. Så der kommer mange ting til Cupra og den padel".

Kønsdiversitet som spydspids

Padel Magazine : Cupra vil derfor investere i padel, og du har truffet valget om samuddannelse med en kvinde / en mand, da du skal starte i Frankrig med Alix Collombon og Ben Tison, hvorfor valgte du disse to spillere, og hvordan passede tingene sammen med dem?

Elise bemærkning: ”Cupra er et ungt brand, et brand, der har ambitioner, og som gerne vil gøre tingene anderledes. Vi har allerede implementeret en strategi for sportslig inkarnation, med sportsstjerner, med i dag mere end 7 atleter, der bærer værdierne fra Cupra.

Og det er helt naturligt, at vi ønskede at have franske ambassadører i padel, som er hovednavne, og som giver os mulighed for at legemliggøre dette ønske om at udvikle Cupra og den padel i Frankrig.

Vi havde chancen for at møde Benjamin og Alix, som repræsenterer det høje niveau af padel Fransk. Gennem deres menneskelige og sportslige værdier er det tanken at præsentere dem med Cupra-logoet ved deres side, og det er med tillid til, at jeg ved, at de vil bære mærket på den bedste måde. “

Interviewet kan findes i sin helhed her:

Publié par
Nasser Hoverini