I anledning af butikkens indvielse Tennis Point i det 17. arrondissement i Paris, Padel Magazine havde mulighed for at mødes Bertrand Hvid, World Sales Director hos Wilson.

Han vendte tilbage til omfanget af væksten af padel og betroede sig til det berømte mærkes kommende mål.

"En spektakulær magtstigning"

BB: "Le padel er den hurtigst voksende sport i Europa, alle sportsgrene tilsammen. Wilson engageret i padel to år siden. Vi udnytter naturligvis den nuværende tendens.
Vi er meget glade, fordi vi indtil nu ikke havde noget dedikeret sted, hvor entusiaster havde så meget valg, og vi håber, at mange elskere af denne sport vil komme for at besøge denne nye butik.".

PM: "Du sagde også, at der var en global strategi at foreslå padel i andre Tennis Point, i andre byer måske? “

BB: “Ja det er allerede tilfældet at fortælle dig alt. Tennis Point åbnede en butik i Madrid i sidste uge med en meget stor afdeling padel.

De har selvfølgelig andre butikker i Spanien, f.eks. i Barcelona. Der vil snart være over hele verden.

Det skal være kendt Tennis Point er enheden beregnet til tennis, men de er i gang med at skabe "Padel Point“, Som vil sigte mod kun at fokusere på denne disciplin.

Vi vil fortsætte med dem det partnerskab, som vi har kunnet bygge med Tennis Point så vi også kan bidrage til væksten af ​​denne sport og tilbyde så mange produkter som muligt til udøvere over hele verden”.

"Et positivt resultat"

PM: Vi skal tale lidt om Wilson, har du nogle tal i tankerne om padel ? Kan vi gøre status i dag?

BB : “Meget positiv vurdering! For at være ærlig tog det lang tid at komme ind i denne sektor, som er padel. Vi ville vente lidt for at se, hvordan denne sport ville modnes, udvikle sig.
Da vi tog beslutningen om at trykke på knappen, gik vi rigtig hårdt ud med store partnerskaber som det med Fernando Belasteguin eller mærket Cupra.

Fernando Belasteguin backhand volley pala Wilson Bela X Cupra

Der kommer også en ny historie, der snart kommer... Jeg siger ikke mere for nu.

Vores mål blev opfyldt i løbet af året på trods af forsyningsproblemer, som vi desværre alle kender.

Vi har fordoblet vores produktionskapacitet for snesko for at imødekomme den stigende efterspørgsel og dermed fordoble vores omsætning på sortimentet. padel (sko, tekstiler, snesko osv.).

Hvert år fordobler vi vores omsætning i padel, det er imponerende!".

PM: Du talte kort om et nyt eventyr, kan du fortælle os lidt mere om det?

BB: Det har været et stort fransk eventyr men ikke kun, for vi håber også, at det bliver gjort i England og i Tyskland.

Ideen ville være at popularisere padel i disse to lande med et fuldstændig innovativt samarbejde, fordi det ville være en person, der ikke kommer fra verden af padel. Der er stor entusiasme for denne disciplin, og vi ønskede at drage fordel af den takket være dette næste samarbejde ”.

At tro Bertrand Hvid der ville snart komme en masse meget interessante nyheder fra Wilsons side, og det berømte mærke vil slå hårdt igen i verden af padel.

Find hele interviewet i følgende video.

Team Padel Maj

holdet Padel Magazine forsøger at tilbyde dig det bedste af siden 2013 padel, men også undersøgelser, analyser for at forsøge at forstå verden af padel. Fra spillet til vores sports politik Padel Magazine står til din tjeneste.

Tags