I Milano, Babolat forvandler byen til et udstillingsvindue for sin nye Juan LeBron-kollektion.
Til at ledsage 3. udgave af Milano Premier Padel P1, en af flagskibsturneringerne i det professionelle kredsløb, Babolat lancerede en fed kommunikationskampagne. I en måned viser de milanesiske sporvognslinjer mærkets visuelle signatur med en klar besked: “Varm retten op”, en invitation til at vibrere til rytmen af padel.
En hidtil uset bysynlighed
Milano, hovedstaden for design og innovation, bliver således scenen for denne spektakulære kampagne. Sporvogne, ægte symboler på milanesisk bymobilitet, forvandles til mobile reklamemedier, der rejser rundt i gaderne med farverne og energien fra Babolat x Juan LeBron.
Juan LeBron, et stærkt image for mærket
I centrum af denne kampagne, den spanske spiller juan lebron, en nøglefigur i padel verden over og historisk partner for Babolat siden 2017. Dens logo, inspireret af dets kaldenavn “El Lobo” ("Ulven"), er allestedsnærværende i denne kommunikation.
En kampagne, der ledsager lanceringen af en komplet kollektion
Dette søgelys på milanesiske sporvogne falder sammen med lanceringen af en ny kollektion dedikeret til Juan LeBron. Det består af tre ketsjere, An komplet tekstil linje, An et par innovative sko, og a eksklusiv taske.
Ved at overtage Milanos sporvogne, Babolat tilbyder en dristig kommunikation, der viser det Babolat forbliver i front, både på banerne og i byen.
Franck Binisti opdagede padel på Club des Pyramides i 2009 i Paris-regionen. Siden da har padel været en del af hans liv. Du ser ham ofte på turné i Frankrig for at dække store franske padel-begivenheder.