I Milano, Babolat forvandler byen til et udstillingsvindue for sin nye Juan LeBron-kollektion.

Til at ledsage 3. udgave af Milano Premier Padel P1, en af ​​flagskibsturneringerne i det professionelle kredsløb, Babolat lancerede en fed kommunikationskampagne. I en måned viser de milanesiske sporvognslinjer mærkets visuelle signatur med en klar besked: “Varm retten op”, en invitation til at vibrere til rytmen af ​​padel.

En hidtil uset bysynlighed

Milano, hovedstaden for design og innovation, bliver således scenen for denne spektakulære kampagne. Sporvogne, ægte symboler på milanesisk bymobilitet, forvandles til mobile reklamemedier, der rejser rundt i gaderne med farverne og energien fra Babolat x Juan LeBron.

Juan LeBron, et stærkt image for mærket

I centrum af denne kampagne, den spanske spiller juan lebron, en nøglefigur i padel verden over og historisk partner for Babolat siden 2017. Dens logo, inspireret af dets kaldenavn “El Lobo” ("Ulven"), er allestedsnærværende i denne kommunikation.

En kampagne, der ledsager lanceringen af ​​en komplet kollektion

Dette søgelys på milanesiske sporvogne falder sammen med lanceringen af ​​en ny kollektion dedikeret til Juan LeBron. Det består af tre ketsjere, An komplet tekstil linje, An et par innovative sko, og a eksklusiv taske.

Ved at overtage Milanos sporvogne, Babolat tilbyder en dristig kommunikation, der viser det Babolat forbliver i front, både på banerne og i byen.

Frank Binisti

Franck Binisti opdagede padel på Club des Pyramides i 2009 i Paris-regionen. Siden da har padel været en del af hans liv. Du ser ham ofte på turné i Frankrig for at dække store franske padel-begivenheder.