Le Padel er populariseret. Og flere og flere virksomheder tester sig selv og kommer ind i padel. En sport, der ser ud til at samle alt hvad du behøver for at styrke forretningsteams via padel.

De Padel Attitude Lille ved Rivieraen Padel Mougins, fra 4PADEL Strasbourg på BIG PADEL Bordeaux, af Esprit Padel Lyon på Racket Park Tours, flere og flere virksomheder banker på dørene til klubberne. padel at lave forretningsseminarer, men også padel.

Det er en meget intuitiv sport. Alle kan spille hurtigt og have det sjovt. Det er en sport, hvor du skal kommunikere, hvor holdånden er meget vigtig. Hvad kunne være bedre for en virksomhed at øge sine hold gennem padel ?

Endelig vigtigt punkt, vi har det sjovt næsten med det samme, selv den person, der aldrig har dyrket en sport i sit liv, kan alligevel spille padel.

Virksomheder kan således finde et perfekt kompromis mellem arbejde, holdets trivsel og sport. Det padel er en sport, som “forener meget”Siger Pascal GUION, den Leder af KETSERPARK i nærheden af ​​Tours.

I padel, der er mange værdier, som virksomheder ønsker at formidle til deres teams. At spille godt padel, vi skal være forenede og være sammen. De samme ord kan anvendes til at arbejde generelt.

I padel, teamwork er afgørende. Og så er der også dette mentale aspekt: ​​Når hans partner er i rødt, bliver han nødt til at prøve at booste ham for at komme tilbage i spillet. Dette er grunden til, at padel er populær blandt virksomheder, når de tester sporten.

Frank Binisti

Franck Binisti opdager padel på Club des Pyramides i 2009 i Paris-regionen. Siden padel er en del af hans liv. Du ser ofte ham turnere i Frankrig for at dække de største begivenheder i padel français.