A1 Padel underskrevet a Memorandum of Understanding med 54 Group, et sports-fokuseret bureau, for at accelerere sin globale ekspansion. Aftalen blev formaliseret kl Miami takket være Fabrice Pastor, formand og grundlægger af kredsløbet, og Jed Moore, administrerende direktør for Groupe 54. Dette samarbejde har til formål at styrke strukturen og synligheden af ​​A1 Padel takket være ekspertise i strategi, marketing og forretningsudvikling.

Som en del af denne aftale vil Groupe 54 levere sin ekspertise indenforaktivoptimering, interessentengagement og kredsløbsudvidelse. Bureauet vil støtte A1 Padel i udviklingen af ​​en langsigtet forretningsplan, med fokus på at forbedre sin markedspositionering og øge sit internationale publikum.

Partnerskabet omfatter også et afsnit dedikeret til begivenheder og forretnings- og marketingstrategier. Groupe 54 vil bruge sit netværk og ekspertise til at øge A1s tilstedeværelse Padel på verdens sportsscene. Der vil blive udviklet synergier med tilknyttede brands som f.eks Reddoor Live, MOB Film, Entourage og Behind the Volt at styrke kredsløbets attraktivitet.

Jed Moore, CEO for Groupe 54, understreger vigtigheden af ​​dette samarbejde: "A1 Padel spiller en nøglerolle i professionaliseringen af ​​padel. Takket være vores ekspertise vil vi bidrage til at strukturere og styrke forbindelsen mellem spillere og det professionelle kredsløb med henblik på bæredygtig vækst. »

Fabrice Pastor, formand for A1 Padel, fremhæver ambitionerne for dette partnerskab: "Gruppe 54's erfaring med at transformere førende sportsejendomme vil være uvurderlig. Vi er overbeviste om, at denne alliance vil muliggøre A1 Padel at nå et nyt niveau af udvikling og attraktivitet. »

Denne aftale markerer en vigtig milepæl for A1 Padel i sin ekspansionsstrategi og sin ambition om at strukturere et konkurrencedygtigt kredsløb på den internationale scene.