4PADEL, fortsætter sin udvikling med høj hastighed. Flagskibsmærket for SPILLERE-gruppen, 4PADEL annoncerer opkøbet af 5 indendørsklubber i Tyskland, der repræsenterer i alt 40 ekstra spor, vær en 30% stigning af sit netværk.

En strategisk placering i et blomstrende marked

Tyskland oplever, ligesom mange europæiske lande, i øjeblikket en stærk vækst inden for padel. Ved at etablere sig i Düsseldorf, Berlin, Münster, Essen og Mülheim, 4PADEL indser et første konkrete skridt internationalt, med ambitionen om at blive en nøglespiller i udviklingen af ​​padel i Europa.

Dette opkøb afspejler ønsket fra SPILLERE-gruppen – også ejer af mærkerne THE FIVE, ZIDANE FIVE CLUB et SPILLEREVENLIGHEDER - at eksportere sin knowhow inden for indendørs rekreativ sport. Fra sommeren 2025 vil de berørte tyske klubber være integreret uden afbrydelse under 4PADEL-mærket.

En gennemprøvet model: sport, hygge og digitalt

Gruppen planlægger at Udrul 4PADEL-oplevelsen i Tyskland allerede velkendt for franske spillere: en varm "klub"-atmosfære, komplet digitalt tilbud, og udviklingen af sportsbarer i sin infrastruktur, for at gøre klubberne virkelige venlige og forbundne opholdsrum.

Medstifterne af PLAYERS, Joseph Vieville, Tony Jalinier og Guillaume Debelmas, specificér:

"Som en del af en meget målrettet europæisk ekspansion, i lande hvor padeludøvelsen endnu ikke er fuldt struktureret, er denne overtagelse en af ​​de udviklingsløftstænger, der er identificeret med Vendis Capital, investeringsfonden, der investerede i PLAYERS sidste sommer. Med respekt for den lokale kultur er det PLAYERS' ambition at udvikle det, der gør 4PADEL-spilleroplevelsen succesfuld i Frankrig, nemlig den venlige "klub"-atmosfære og den 360° digitale oplevelse.

En erklæret ambition for 2026 og fremover

PLAYERS-gruppen har ikke til hensigt at stoppe der. mellemlang sigt (2026), 4PADEL annoncerer åbningen af 125 nye numre i FrankrigOg til Horisonten 2030, gruppen planlægger at åbne 10 klubber om året i Frankrig, mens integration af nye, moderne sportsdiscipliner i dens strukturer.

Med denne tyske offensiv, 4PADEL positionerer sig som en af ​​spydspidserne i udviklingen af ​​padel i Europa.