2021 var et ekstraordinært år for padel og mere specifikt for mærker. Tallene for det spanske firma Starvie kom ud, og viser en hidtil uset stigning!

Mærket er i tråd med trenden i 2021, det vil sige vækst aldrig set før, både nationalt og internationalt. Tallene beviser det: Hvis vi kun fokuserer på det spanske marked, endte året med en stigning på 22 % i licenserne, ifølge data fra Spanske Føderation Padel. Vores sport ændrer sig i dimension og størrelsen af ​​sit marked.

Og det mærkede Starvie-mærket. Dens omsætning, som beløb sig til 2,68 millioner euro, steg til 6 millioner euro i 2021, hvilket derfor repræsenterer en stigning på +122 %: monumentalt!

Og dette tal ser ikke ud til at efterlade General Manager for mærket lamslået, Jorge Gomez de la Vega, der annoncerer "at han håber at fordoble det opnåede resultat 2022"!

Det skal siges, at mærket, der fremstiller sine førsteklasses palas i Spanien og sponsorerer spillere som Bea Gonzalez og Javi Garrido, der markerede sig ved WPT Miami Open, nyder en meget god popularitet blandt fans!

Nasser Hoverini

Brænder for fodbold, opdagede jeg padel i 2019. Siden da har det været vanvittig kærlighed med denne sport til at forlade min yndlingssport.

Tags